Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری ـ ایرنا ـ فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: فرمانداری ری علاوه برکمک های ارزاقی خود، 5 میلیارد ریال هم جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم پیاده روی اربعین به ستاد عتبات وعالیات کمک کرده است.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در مراسم اولین همایش مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ری گفت: راهپیمایی اربعین با حضور پرشور عاشقان اباعبدالله حسین (ع) از تمامی کشورهای جهان گردهمایی بزرگ شیعیان محسوب می شود که باید همه دستگاه های متولی به بهترین شکل ممکن به زائران خدمات رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به پذیرایی و مهمان نوازی مردم عراق نسبت به زائران در ایام اربعین اشاره کرد و بیان داشت: مردم عراق و ساکنان شهرهای زیارتی آن به تنهایی توان خدمت رسانی به خیل عظیم مشتاقان امام حسین(ع) را ندارند از این رو بایستی خودمان به فکر هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم باشیم.
جمالی پور یادآور شد: استان تهران و شهرستان های آن مسئولیت پذیرایی زائران در نجف اشرف را بر عهده دارند و در این راه تمامی دستگاه های متولی با تمام توان آماده برگزاری هر چه بهتر مراسم پیاده روی اربعین در کشور عراق هستند.
اولین همایش مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ری روز چهارشنبه با حضور جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران، شاهچراغی امام جمعه شهرری و جمعی از مسئولان و مردم مومن و خداجوی شهرستان ری در حرم امامزاده عبدالله برگزار شد.
3218 ** 6003
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

سرگرد مهیار یونس‌آبادی گفت: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد