Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@13:30:27 GMT

جام حذفی زیر سایه دربی!

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۵۵۲۶۷

جام حذفی زیر سایه دربی!

روزهای پنج شنبه و جمعه شاهد 6 دیدار از سری مسابقات حساس جام حذفی خواهیم بود، که البته زیر سایه دربی 85 قرار گرفته اند.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی طی روزهای پنج شبه و جمعه در شرایطی از سر گرفته می شود که تنها تیم استقلال حضورش در مرحله یک چهارم نهایی را با پیروزی برابر نساجی قطعی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز آینده سه دیدار و روز جمعه هم سه دیدار برگزار می شود تا تکلیف تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود. ضمن اینکه پرسپولیسی ها که به دلیل چند بازی عقب افتاده نتوانستند، مانند رقیب همشهری در این مرحله بازی کنند، باید روز 19 آذرماه به مصاف بادران بروند. البته به دلیل همزمانی این دیدارها با دربی 85 پایتخت و حساسیت ویژه این دیدار، کمتر این دیدارها مورد توجه قرار گرفته است.

در زیر نگاهی داریم به بازی های دیگر این مرحله از مسابقات:

•  مسابقات روز پنج شنبه


صنعت نفت آبادان-داماش گیلان
تیم صنعت نفت در ابتدا تمایلی برای شرکت در مسابقات جام حذفی نداشت، اما ترس از محرومیت باعث شد تا آنها برابر سپاهان به میدان بروند و جالب اینکه در نقش جهان مقابل سپاهان به برتری رسیدند تا در این مرحله به مصاف داماش گیلان بروند که در مرحله ی قبلی سیراف کنگان را از پیش رو برداشته است.


تراکتورسازی-فجرسپاسی شیراز
تراکتورسازی در مرحله قبلی و در ثانیه های پایانی موفق به کنار زدن پدیده شد و باید در این مرحله به مصاف تیم فجرسپاسی برود که در مرحله یک هشتم با درخشش گلر جوانش مقابل ذوب آهن در ضربات پنالتی به برتری رسید. غیبت گل محمدی به دلیل اخراج مقابل پدیده از نکات جالب توجه این دیدار است.


ایران جوان بوشهر – گل ابریشم
دیگر دیدار این مرحله میان دو تیم نه چندان سرشناس ایران جوان و گل ابریشم برگزار می شود؛ ایران جوان در مرحله قبلی فولاد خوزستان را شکست داد و با خلق شگفتی به این مرحله رسید تا در مقابل گل ابریشم صف آرائی کند که با شکست نیروی زمینی به این مرحله رسیده است.

 

•  مسابقات روز جمعه


گسترش فولاد تبریز- اکسین البرز
دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز که به ترتیب با شکست نفت مسجد سلیمان و سایپا به این مرحله رسیده اند، در نگاه اول زیاد جذاب نیست، اما وقتی بدانیم که کریمی و لطیفی فصل گذشته در اکسین کنار هم بودند و به دلیل اختلافاتی که داشتند، لطیفی از تیم کنار گذاشته شد، ابعاد ماجرا تغییر می کند. البته لطیفی در این دیدار به دلیل اخراج در ثانیه های پایانی برابر سایپا از روی سکوها باید نظاره گر عملکرد شاگردانش باشد.


خونه به خونهسیاه جامگان
دیگر دیدار حساس این مرحله میان دو تیم خونه به خونه به سرمربیگری جواد نکونام و سیاه جامگان با سرمربیگری علیرضا مرزبان برگزار خواهد شد. درگیری های روز یکشنبه در تمرین خونه به خونه و مصاحبه هایی که حسن زاده مالک این باشگاه علیه مرزبان و نقش او در درگیری های ایجاد شده در تمرین تیمش انجام داد، باعث حساسیت دو چندان این دیدار می شود.

 

ملوان بندرانزلی – استقلال خوزستان
شاگردان ویسی در این دیدار به دنبال فراموش کردن روزهای بد خود در لیگ هستند؛ آنها با پیروزی آسان برابر مغان اردبیل به این مرحله رسیده اند و حالا باید در ورزشگاه تختی انزلی میزبان شاگردان دست نشان شوند، که با پیروزی در دربی حساس گیلان پا به مرحله یک چهارم نهایی گذاشته اند.

دربی (داربی) جام حذفی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با حضور ۸ تیم امروز دوشنبه انجام شد.

طرفداری | با پایان مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و مشخص شدن تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، مراسم قرعه کشی دیدارهای این مرحله امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در محل سازمان لیگ فوتبال انجام شد.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

* مس رفسنجان - تراکتور تبریز (میزبان ورزشگاه یادگار امام تبریز)
* چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک (میزبان: چادرملو)
* گل گهر سیرجان - هوادار (میزبان: ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان)
* سپاهان - ملوان (میزبان: ورزشگاه نقش جهان اصفهان)

با اعلام روشنک مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی، در مرحله نیمه نهایی برنده دیدار گل گهر سیرجان - هوادار با برنده دیدار سپاهان - ملوان و برنده دیدار چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک با برنده دیدار مس رفسنجان - تراکتور تبریز رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد