Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛طاهر علمیمعاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش آذربایجان شرقی گفت : 80 هزار دانش آموز استان کاندیدای عضویت در شوراهای دانش آموزی بودند.

وی افزود : از 8 هزار مدرسه استان، پنج هزار و 200 مدرسه استان حائز شرایط برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، مسئولیت پذیری، تمرین مشارکت جویی، تقویت خودباوری و اعتماد به نفس، توسعه و تقویت فعالیت های گروهی، تکریم عملی شخصیت دانش آموزان، ارتباط صمیمی، صحیح و مستقیم دوسویه بین اولیا و دانش آموزان، تحکیم و تعمیق ارزشها و باورهای دینی و توجه عملی به مطالبات و خواسته های دانش آموزان از اهداف کلی این انتخابات است.


وی تعداد اعضای شوراهای دانش آموزی هر مدرسه را بین 5 تا 9 نفر اعلام و پیش بینی کرد حدود 35 هزار دانش آموز در استان به عضویت این شوراها در آیند.


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه شوراهای دانش آموزی از ارکان مهم مدرسه است، افزود: مشارکت در فعالیت های آموزشی، پرورشی و اجرایی و ارائه پیشنهاد به شورای مدرسه، همکاری با مسئولین مدرسه در فعال سازی تشکل های دانش آموزی از قبیل بسیج دانش آموزیانجمن اسلامی و تشکل های دانش آموزی وهمکاری در برنامه ریزی و اجرای مناسبتهای گوناگون از جمله وظایف شوراهای دانش آموزی است.

انتهای پیام/خ

انتخابات شوراهای دانش آموزی آذربایجان شرقی برگزارشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، این مسابقه با حضور ۴۵۰ دانش آموز از شهرستان‌های سروستان، فسا، شیبکوه و ششده و قره بلاغ در رشته‌های قرآن نماز و عترت برگزار شد.

در پایان بیست و دومین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم دانش آموزان نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • با دانش آموزانم رفاقت دارم/نقش معلم در ترویج باورهای دینی
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»