Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی گرگ ها از خط حمله تیمش راضی نیست؛ با این حال وی هیچ مشکلی با پیروزی حداقلی مقابل تیم های ضعیف تر ندارد؛ از نظر او مهم، نگرش صحیح بازیکنان به بازی است.

طرفداری- رم امشب با تک گل دیگو پروتی، موفق شد تیم انتهای جدولی کروتونه را از پیش رو بردارد. دی فرانچسکو از اینکه تیمش تنها با یک گل به پیروزی رسیده، ناراحت به نظر نمی رسد؛ از نظر او پیروزی مقابل تیم های کوچکتر با هر نتیجه ای ارزشمند است البته وی تایید کرد نباید تیمش در این قبیل بازی ها به زحمت بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت رسمی رم، دی فرانچسکو پس از این پیروزی، گفت:

بازی را بردیم اما می توانستیم در حملات بهتر کار کنیم. دوباره دو توپ را به تیرک زدیم و به نظر این دیگر کمی بدشانسی است چون این اتفاق در این فصل بارها تکرار شده است. تغییراتی انجام دادم اما بازهم سه امتیاز را گرفتیم. مهم ترین نکته، تعقیب تیم های بالاتر از ما در جدول است. تیم در حال پیشرفت است و اکنون بهترین خط دفاع لیگ را داریم. در هر بازی باید برای پیروزی به میدان برویم.

آیا شش تغییر نسبت به بازی گذشته، کمی زیاد نیست؟

از بازی با چلسی به فاصله شش روز، سه مسابقه برگزار کردیم. از حالا نیز به فاصله شش روز، سه مسابقه دیگر داریم. به عقیده من از نظر فیزیکی بسیار دشوار است که بازیکنان را در همه بازی ها به کار بگیرم. این موضوع به خصوص در مورد بازیکنان خاص و پست های حساس، بیشتر اهمیت دارد. به نظرم تغییر ترکیب و استفاده از چرخش در آن، تفکر صحیحی است.

چرا هافبک های شما در امر گلزنی خیلی موفق نیستند؟

قبلا هم گفته ام که ناینگولان فرصت های بسیاری برای گلزنی داشته اما بیشتر بدشانسی آورده است؛ چند بار توپش به تیرک اصابت کرده یا به نحوی وارد دروازه نشده است. مثلا در بازی مقابل چلسی و اینتر به گلزنی بسیار نزدیک بود. من از دو هافبک کناری ام می خواهم که دائما به جلو بروند و به حملات اضافه شوند. اما درست است شاید ما به گلزنی هافبک هایمان هم به خصوص در برخی مواقع، واقعا نیاز داریم.

تغییرات زیاد در خط حمله؟

کسب تجربه بیش از حد، الزاما خوب نیستند؛ من مجبورم که تغییرات زیادی انجام بدهم چون هنوز پاتریک شیک آماده نشده است. باید ببینم می توانم از او در بازی با بولونیا استفاده کنم یا خیر. اما در خط حمله بازیکنانی دارم که می توانند در پست ها مختلف و به جای همدیگر بازی کنند.

کارسدورپ؟

عملکردش رضایت بخش بود. او 5 ماه است که در بازی های رسمی حضور نداشته پس برای شروع، کارش خوب بود. به نظرم این بازی مناسبی برای اضافه کردنش به ترکیب بود.

بازی با کروتونه؟

طبیعی است که در مقابل تیم فشرده ای چون کروتونه، مالکیت توپ برای شماست. اما آنها در نیمه دوم کمی جلوتر آمدند و همین باعث شد فضای بیشتری داشته باشیم. به نتیجه اهمیت نمی دهم؛ می توانیم بازی ها را با نتیجه 1-0 یا 2-1 ببریم حتی در مقابل رقبای کوچکتر. آنچه بیش از نتیجه اهمیت دارد، رویکرد صحیح و نگرش درست نسبت به بازی است. من خودم سال ها در این تیم ها بودم؛ باید بگویم تیم های کوچکتر زندگی را برای تیم های بزرگ، سخت می کنند. نکته کلیدی پیروزی در چنین بازی هایی است؛ البته که می خواهیم در مقابل این تیم ها کمتر به زحمت بیفتیم و بیشتر گل بزنیم!

اسکودتو؟

به نظرم تکلیف این فصل در هفته های پایانی مشخص می شود و امیدوارم رم هم بخشی از آن باشد. در حال حاضر فقط باید به تعقیب تیم های دیگر بپردازیم؛ بهترین خط دفاع را داریم ولی در خط حمله باید زهردارتر باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۵۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد تیمش تنها با هدف پیروزی مقابل پرسپولیس وارد زمین شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یونس اکبرپور پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر به بازی برگشتیم و حق‌مان واقعاً برد بود.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی گفت: من به شخصه تا لحظه آخر امید داشتم. خدا هم به تلاش همه بچه‌ها نگاه کرد و موقعیت ها تبدیل به گل شد و توانستیم پیروز شویم.

بازیکن آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که مجتبی حسینی در بین نیمه چه صحبتی با بازیکنان داشت، عنوان کرد: حسینی نکات فنی را گفت و بچه‌ها را تشویق کرد. ما آمده بودیم که بازی را ببریم و واقعاً تیم برتر میدان بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز