Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - مدیر کل آموزش وپرورش استان چهار محال وبختیاری از برگزاری بیستمین انتخابات شوراهای دانش آموزی در یکهزار و 700 مدرسه استان همزمان با سراسر کشور خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش استان ، "بهروز امیدی " در حاشیه آیین نمادین انتخابات شوراهای دانش آموزی که در هنرستان فرزانه شهرکرد برگزار شد اظهارداشت: در سال تحصیلی جدید از مجموع 169هزار و 491 دانش آموز 134هزار و 423 نفر در این استان واجد شرایط رأی هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدی افزود: این دوره از انتخابات شوراهای دانش آموزی در یکهزار و 867مدرسه دولتی، غیر دولتی، عشایر و استثنایی استان برگزار شد .

وی عنوان کرد : انتخابات شوراهای دانش آموزی درمدارس تمرین دموکراسی است ودراین جریان دانش آموزان منتخب بعنوان مشاورین مسئولین بویژه درآموزش وپرورش محسوب می شوند .

امیدی تصریح کرد:در مقطع ابتدایی دردوره اول بر حسب تعداد دانش آموزان پايه سوم و در دوره دوم ابتدایی برحسب دانش آموزان پايه چهارم تا ششم تا 100 نفر دانش آموز 5 نفر، از 101 تا 150 نفر دانش آموز 7 نفر و از 151 دانش آموز به بالا 9 نفر به عنوان عضو اصلی و علاوه بر آن 2 نفر به عنوان اعضای علی البدل برای شوراهای دانش آموزی انتخاب می شوند .

در مدارس متوسطه دوره اول و دوم متناسب با تعداد كل دانش آموزان همان مدرسه تا جمعیت 250 نفر دانش آموز 5 نفر عضو ، از 251 تا 350 نفر دانش آموز 7 نفر عضو و از 351 تا 550 نفر دانش آموز 9 نفرعضو و از 551 دانش آموز به بالا 11 نفر به عنوان عضو اصلی انتخاب و در هر مدرسه 2 نفر به عنوان اعضای علی البدل قرارمی گیرند .

شایان ذکر است نظارت بر نحوه انتخابات مدارس ادارات تابعه استان توسط گروههاي بازدیدی ‌شهرستانها ، نواحي و مناطق تابعه و حتي المقدور استان در روز چهارشنبه مورخ 3آبان ماه صورت پذیرفت .ارزشیابی پایانی نیز در اردیبهشت ماه1397 انجام خواهد شد و پس از ارزیابی مدارس در پايان سال تحصيلي ، از رتبه های اول تا سوم طبق سنوات قبل مدارس منتخب به تفکیک جنسیت و دوره تحصیلی به نحو مقتضی تقدیر به عمل خواهد آمد .

 

46

 

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز