Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@14:49:34 GMT

جدیدترین آرای کمیته انضباطی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۲۴۷۳

جدیدترین آرای کمیته انضباطی اعلام شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تخلفات تیم‌های لیگ دسته اول صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل ازسایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و نفت مسجد سلیمان برگزار و از سوی هوشنگ مرادی، مربی تیم شهرداری تبریز تخلفاتی مبنی بر درگیری با کادر فنی تیم مقابل که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* مسابقه تیم‌های خونه به خونه بابل و ماشین سازی تبریز در حالی برگزار شد که تیم خونه به خونه بابل به دلیل فحاشی تماشاگرانش به تیم مقابل و داور بازی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* مهدی رحمتی، پزشکیار ورزشگاه حافظیه شیراز در دیدار دو تیم آینده سازان برق جدید شیراز و بادران تهران به دلیل فحاشی به داور، به مدت دو جلسه از حضور در ورزشگاه محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* دیدار تیم‌های صبای قم و راه آهن تهران برگزار و از سوی حمیدرضا شهباز پور، مدیر رسانه ای تیم صبای قم تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور بازی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به توبیخ کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* امیر ابوالحسنی، بازیکن تیم صبای قم نیز بعد از پایان مسابقه در مقابل نیمکت تیم حریف مرتکب رفتار زننده شد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

* تیم صبای قم بخاطر اعتراض مسئولین تیم که سبب وقفه در بازی شد باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی و به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری مبلغ 30 میلیون ریال و در مجموع 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

* همچنین محسن بیاتی نیا، سرمربی تیم راه آهن تهران به دلیل اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، با توبیخ کتبی کمیته انضباطی مواجه شد.

* صابر خوشنام، بازکن تیم راه آهن نیز به دلیل اهانت به داور مسابقه بعد از پایان بازی با کارت قرمز مواجه شد. وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کلیه آرای فوق قطعی است.

انتهای پیام/

R7878/P1435/S3,27/CT12 موضوعات مرتبط لیگ دسته اول کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟

در اولین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال ۱۴۰۳، یکی از مباحثی که مطرح شد مربوط به حقوق ورزشکارانی است که سهمیه المپیک پاریس را دارند.

کمیته ملی المپیک از آذر ۱۴۰۲ تصمیم گرفت به نفراتی که سهمیه المپیک پاریس را دارند، ماهیانه مبلغی را پرداخت کند. با توجه به اینکه ورزشکاران در زمان‌های مختلف صاحب سهمیه المپیک شده‌اند این سوال برایشان پیش آمده در حدفاصل بین آذر ۱۴۰۲ تا زمانی‌که سهمیه گرفته‌اند نیز به آنها حقوق پرداخت می‌شود یا خیر؟

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان جلسه هیات اجرایی در مورد مدت زمانی که المپین‌ها حقوق دریافت می‌کنند به رسانه‌ها اعلام کرد:"این مسئله هم مشخص شده و اختیار آن به ریاست کمیته ملی المپیک سپرده شد. در مصوبه ابلاغی به فدراسیون‌ها، پرداخت حقوق از زمان کسب سهمیه المپیک عنوان شده است. "

با این وجود برخی اعضای هیات اجرایی در جلسه هیات اجرایی مخالف پرداخت حقوق به المپین‌ها از زمان گرفتن سهمیه المپیک بودند. آنها معتقد بودند با این مصوبه در حق کسانی که دیرتر سهمیه می‌گیرند اجحاف می‌شود و در این صورت برخی ورزشکاران ممکن است نهایتا یک یا دو ماه حقوق دریافت کنند.

بر این اساس برخی اعضا خواستار این شدند این مصوبه اصلاح شود و پرداخت حقوق نهایتا از دی ۱۴۰۲ انجام شود و نفراتی که دیرتر صاحب سهمیه شدند، ما به التفاوت آن را دریافت کنند.

با توجه به این موضوع باید دید هیات اجرایی این مصوبه را می‌تواند به صورت مکتوب اصلاح کند یا خیر و جلسه بعدی هیات اجرایی می‌تواند تکلیف این مسئله را مشخص کند؟

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد