Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، محمد ابراهیم رضایی صبح پنجشنبه در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در خمین اظهار داشت: مساله برهم زدن برجام به دلیل این است که دشمن احساس می کند ایران در حوزه اقتصادی آسیب پذیر است و نقطه ضعف این کشور را مسئله اقتصادی می داند، در حالی که با تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبری  و با عبور از موانع پیش رو دشمن به اهداف خود نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: ایران و نام جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت و بازیگر بین المللی توانسته جایگاه خود را به دست آورده و تثبیت کند.

وی ادامه داد: اینکه امروز شاهد هستیم قدرت های بزرگ دنیا با عصبانیت و رفتارهای پرخاشگرانه و با ادبیات سخیف از مواضع ایران حرف می زنند نشان از اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زمانی که نظام جمهوری اسلامی مسیر حکیمانه را طی می کند و از حقوق و مواضع  خود  با شجاعت دفاع می کند به جهانیان نشان می دهد که یک ابر قدرت منطقه ای و بین المللی است.

رضایی با اشاره به مساله جدایی اقلیم کردستان اظهار کرد: وقتی مسئله کردستان پیش آمد اسرائیل نقش کلیدی داشت و آمریکا نیز در پشت صحنه حضور داشت، اما آنچه امروز شاهد هستیم ایران توانست با یک مدیریت حکیمانه و مقتدرانه بحران تجزیه را به شکست بکشاند که باعث تحیر جهان شد.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن احساس می کند نقطه ضعف ایران مسئله اقتصادی است و ایران در حوزه اقتصاد آسیب پذیر است، اما با همکاری  و هماهنگی مدیران و مسئولان در اخل کشور و در راستای  تحقق اقتصاد مقاومتی، اقتصاد این کشور به یک نقطه قدرت تبدیل خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر به مسئله اقتصاد در داخل کشور به صورت منسجم و نه به صورت بخشی نگاه شود، مشکلات و موانع پیش رو حل خواهد شد و تحول اقتصادی در جامعه شکل خواهد گرفت.

رضایی ادامه داد: امیدواریم مشکل بیکاری که باعث مهاجرت و کاهش جمعیت در شهرستان خمین شده با یک تحول اقتصادی و ایجاد انگیزه و رفع موانع تولید و اشتغالزایی پایدار برمبنای برنامه ریزی و تصمیمات اساسی مدیران استانی و شهرستانی رفع شده و شرایط توسعه و پیشرفت همه جانبه در شهرستان خمین فراهم شود.

true برچسب ها : سیاست خارجی محمد ابراهیم رضایی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان پایه اقتدار حکومت اسلامی را مردم دانست و با بیان اینکه هرجا خطا کرده‌ایم جاهایی بوده که از حضور مردم در صحنه‌های مختلف اقتصادی و اجرایی غفلت کرده‌ایم، گفت: باید کارها را به مردم واگذار کنیم.

ابوطالب شفقت امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای شهرداران و شوراهای اسلامی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: شورا پل ارتباطی بین دولت و مردم است، حال چه شورای اسلامی شهر باشد چه مجلس شورای اسلامی. ضرورت دارد در جریان اقتصادی و تولیدی مردم را مشارکت دهیم و آنان را تشویق به کسب و کار و مشارکت در کارهای تولیدی و اقتصادی کنیم.

استاندار لرستان بیان کرد: انتظار می‌رود اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای استان علاوه بر قانون شناسی، فرصت‌های موجود را شناسایی کنند. همچنین استفاده از پیمانکاران بومی به خصوص در طرح‌های کوچک شهرداری‌ها مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مناقصه محدود مسابقه محلی است، بیان کرد: باید مناقصه‌ها محدود برگزار شود و از ظرفیت پیمانکاران استان در پروژه‌های کوچک استفاده شود.

شفقت با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های استان در داخل استان بهره‌برداری شود و ارزش افزوده در شهرداری‌ها مساله‌ای مهم است، اضافه کرد: در استفاده از پیمانکاران بومی به ویژه در کارهای کوچک تعلل نکنید.

وی عنوان کرد: لرستان استانی سیل‌خیز است و ضرورت دارد منابع طبیعی، محیط زیست در اطراف شهر عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری را انجام دهند.

شفقت برساماندهی رودخانه‌های لرستان تاکید کرد و افزود: اختلاف‌نظری بین شهرداری خرم‌آباد و آب منطقه‌ای لرستان روی ساماندهی خرم‌رود وجود دارد که باید حل و فصل شود و هر کدام از آن‌ها که متولی محسوب می‌شوند موظف به ساماندهی رودخانه هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست است
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • افغانستان در اقتصاد و سیاست رو به پیشرفت است
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران