Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:11:32 GMT

تحویل غرفه های پیش ساخته نمایشگاه مطبوعات آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۵۰۹۳

تحویل غرفه های پیش ساخته نمایشگاه مطبوعات آغاز شد

تهران- ایرنا- تحویل غرفه های پیش ساخته بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها طبق فراخوان قبلی از ساعتی پیش آغاز شد.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، براساس اعلام قبلی ستاد اجرایی برگزاری نمایشگاه مطبوعات با توجه به مقررات غرفه سازی و برخی موارد انظباطی ‏نمایشگاه، غرفه‌ گروه‌های «نشریات آموزشی- تخصصی و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها» در طبقه فوقانی ‏مصلی امام خمینی(ره) آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این ستاد همچنین بر تطابق نام غرفه ها (کتیبه) با عنوانی که ‏متقاضی، در سامانه ثبت کرده و به تایید ستاد نمایشگاه هم رسیده تاکید کرده است.
قائم مقام بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا در این زمینه گفت: کار تحویل غرفه های پیش ساخته از ساعتی پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد لذا متقاضیانی که ‏با بیش از یک رسانه در نمایشگاه حاضر ‌شده اند نام پیشنهادی خود را قبل از جانمایی الکترونیکی برای ارائه کتیبه اعلاو و هم اکنون نام نهایی غرفه بر روی این جایگاههای پیش ساخته نصب خواهد شد.
مهران عباسی انارکی افزود: استفاده از عنوان موسسه یا صاحب امتیاز حقوقی در کتیبه هر غرفه به جای نام ‏رسانه، در صورت رعایت ضوابط قانونی و تایید ستاد برگزاری، بلامانع است‎.
وی تاکیدکرد: طبق آیین نامه منتشره قبلی هرگونه ساخت و ساز، رنگ آمیزی و فعالیتی که باعث آسیب ‏رسانی به محوطه شبستان شود،‌ در داخل شبستان ممنوع بوده و متصدیان غرفه‌ها صرفاً مجاز به نصب ‏قطعات از پیش آماده شده، هستند‎.
‎مشاور معاون مطبوعات وزیر ارشاد بیان داشت: هریک از غرفه ها صرفاً برای ارائه آثار(نشریه) یا فعالیت مرتبط با حوزه مطبوعات که ‏دارای پروانه انتشار از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند اختصاص یافته، لذا از واگذاری آن به غیر و ‏یا ارائه محصولات غیرمرتبط با رسانه خودداری خواهد شد.‏‎
عباسی انارکی تاکید کرد:‎ ‎نصب دکل مخابراتی یا اینترنت پرسرعت با توجه به ‏اختلالاتی که ممکن است برای سایر همکاران و غرفه ها ایجاد کند منوط به کسب مجوز از ستاد نمایشگاه خواهد بود.
وی در ادامه به بند 19 نظامنامه نمایشگاه مطبوعات اشاره و تاکید کرد:‏‎ ‎به منظور جلوگیری از مزاحمت ‏برای سایر غرفه ها، سیستم صوتی غرفه ها نباید بیشتر از 10وات توان خروجی و یا بیشتر از شعاع سه متر ‏قابل شنیدن باشد.‎
عباسی یادآور شد: طبق نظر شورای سیاستگذاری نمایشگاه مطبوعات، رعایت نکردن زمان‌بندی تحویل غرفه‌های «خودساز» امتیاز منفی در انتخاب غرفه‌های برتر خواهد داشت.
به گفته وی همچنین در مقابل، شورای سیاستگذاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات هدیه نقدی «غرفه‌های برتر» را 100 میلیون ریال در نظر گرفته است.
قائم مقام نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت: در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات 120 غرفه به صورت خودساز توسط خود رسانه‌ها ساخته ‌شده و 430 غرفه نیز با عنوان «پیش ساخته» از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه از امروز تحویل رسانه‌ها می‌شود.
عباسی انارکی افزود: زمان در نظر گرفته شده برای ساخت غرفه های خود ساز از اول تا چهارم آبان از ساعت 8 صبح تا ساعت 20 بوده که برای رفاه حال دست اندرکاران رسانه این زمان از شب گذشته 24 ساعته شده است و در صورتی که غرفه ای در زمان معین آماده نگردد مسئولیت به عهده مشارکت کننده خواهد بود.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها 5 تا 12 آبان 96 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) همه روزه پذیرای علاقه مندان و اصحاب رسانه و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه کشور خواهد بود.
فراهنگ ** 1355 *1724* عکس و خبر: علی اکبر قزوینیان * انتشار: حسین فتح الهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین‌المللی صادراتی «اکسپو» فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است که در این راستا غرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، داوود شهرکی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه بین‌ المللی اکسپو از تاریخ هشتم الی دوازدهم اردیبهشت سال‌جاری با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه، استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار گفت: غرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در حال احداث است.

شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

کد خبر 748318

دیگر خبرها

  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان