Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور وزیر جهاد کشاورزی، مجتمع مرغداری در جهرم افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس جهاد کشاورزی فارس گفت: وزیر جهاد کشاورزی، در سفر به فارس، مجتمع مرغ داری  جهرم  را افتتاح کرد.
قاسمی  افزود: این مجتمع شامل دو بخش مرغ تخم گذار با ظرفیت ۷۵ هزار قطعه و مرغ گوشتی با ظرفیت تولید صد هزار قطعه است که با سرمایه گذاری   ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مجتمع برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم و برای صد نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال زایی کرده است.
وزیر جهاد کشاورزی در این سفر از انجیرستان دیم ۵ هزار هکتاری روستای آب سرد بخش خفر شهرستان جهرم و طرح باغ داری زیرسایه بازدید کرد . طرح باغداری زیر سایه صرفه جویی ۸۰ درصدی مصرف آب را به همراه دارد و برای مرکبات، انار و گیاهان دارویی اجرا می‌شود.
وی در ادامه سفر خود به شهرستان قیر و کارزین رفت و از طرح دو هزار هکتاری کشت پاییزه چغندر قند که برای نخستین بار در جنوب فارس اجرا شده است ، بازدید کرد.
کشاورزان جهرم و قیر و کارزین در دیدار با حجتی، مشکلات کم بود آب، نبود معافیت مالیاتی، پرداخت نشدن خسارت توسط بیمه، وجود سموم غیراستاندارد و صادر نشدن جواز برای صادرات محصولات  را مطرح کردند و وزیر به آن‌ها قول رسیدگی داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • از برداشت موز تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ