Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  در حالی که بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس اعت 16 و 40 آغاز می شود ظرفیت وزشگاه آزادی تکیمل شد. با توجه به اینکه دو تا سه جایگاه پرسپولیسی ها امروز قابل استفاده نیست و در حال مرمت است به همین دلیل استادیوم نزدیک به 80 هزار نفر را در خود جای می دهد. با این وجود با توجه به حضور رایگان تمشاگران در طبقه دوم و در حالی که خیلی از هواداران دو تیم ایستاده بازی را تماشا می کنند بیش از 80 هزار نفر در ورزشگاه ‌آزادی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رخ داده که خیلی از تماشاگران مجوز ورود به داخل استادیوم را پیدا نکرده و پارکینگ ها از ساعت 12 امروز پر شده است. از رف دیگ پلیس به تماشاگران مجوز داده تا اتومبیل های خود را در کنار اتوبان پارک کنند.

*مهدی تاج رئیس فدراسیون ساعت 14:45 وارد ورزشگاه شد.

*تماشاگران استقلال با در دست داشتن کاغذهای براقی به رنگ آبی فضای جالبی را در ورزشگاه ایجاد کردند.

*تعدای از مسئولان برگزاری بازی با در دست داشتن پرچم به نام مبارک ابوالفضل(ع) در کنار زمین ایستاده و صحنه جالبی در ورزشگاه رقم خورده است.

* درهای طبقه دوم جایگاه پرسپولیسی‌ها در حال بسته شدن است و ماموران نیروی انتظامی اجازه ورود به هواداران را در طبقه دوم نمی‌دهند.

* از نکات جالب حواشی دربی 85 با توجه به فروش بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی ماموران نیروی انتظامی و همچنین حراست بلیت‌ها را چک نکردند و بعضی از هواداران بدون بلیت وارد سکوها شدند.

* بعضی از هواداران از بی‌نظمی صورت گرفته در تهیه بلیت بسیار ناراحت هستند و اظهار داشتند امسال یکی از بی‌نظم‌ترین دربی‌هایی بود که تا به حال دیدیم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)

به گزارش  صدای ایران از خبرآنلاین، توهین پیرمرد هوادار سپاهان به بانوان حاضر در ورزشگاه آزادی در بازی با پرسپولیس بازتاب بسیاری در رسانه‌های ورزشی داشته و برخی از چهره‌های ورزشی کشور نیز واکنش تندی به این موضوع نشان داده‌اند.

بنابر روایت خبر ورزشی، باشگاه پرسپولیس نیز ساعاتی پیش بیانیه‌ای دراین خصوص صادر کرد و اکنون اوسمار ویرا سرمربی سرخ‌ها نیز با انتشار یک استوری به اتفاق جنجالی اشاره کرده است.

اوسمار با انتشار تصویری از بانوان پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه آزادی در صفحه شخصی اینستاگرامش فقط یک کلمه را با سه هشتگ و زبان‌های ایرانی - انگلیسی و برزیلی نوشت: «# احترام».


دیگر خبرها

  • تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)