Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@01:50:19 GMT

حجت الاسلام طائب: برجام ۲ و ۳ یعنی خودکشی

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۶۷۱۸۲

حجت الاسلام طائب: برجام ۲ و ۳ یعنی خودکشی

به گزارش جهان نيوز؛ حجت‌الاسلام مهدی طائب پیش از ظهر امروز در جمع شورای بسیج رسانه استان گلستان و شهرستان گرگان اظهار داشت: عاشورا و کربلا و حرکت امام حسین (ع) یک جریان پویا در طول تاریخ است و یک هدفی را دنبال می‎کند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار ادامه داد: اباعبدالحسین (ع) در کربلا مصداق امام معصوم بدون خطا بود و باید در قله حاکمیت قرار می‎گرفت، اما جبهه استکبار با حاکمیت امام معصوم ماهیت خود را در خطر می‌دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: فریاد امام حسین (ع) در روز عاشورا در تاریخ هر روز پرورش یافت تا بتواند به نقطه‎ای برسد که بتواند کمر استکبار را بشکند و اگر بخواهیم عاشورای امروز را درک کنیم باید بیندیشیم استکبار امروز که از بروز و ظهور امام حق در هراس است تا چه میزان در میدان قرار دادیم و به هر میزان که در میدان باشیم به فریاد امام حسین (ع) پاسخ دادیم.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار ظهور منجی بشریت را زمان بروز و ظهور حق دانست و گفت: در آن زمان کمر استکبار شکسته شده تا امام معصوم بر حاکمیت برسد.

وی افزود: دنیا می‎داند چه شمشیری در انقلاب اسلامی برای استکبار تیز شده و بر تاسی از حرکت امام حسین (ع) که خون بر شمشیر پیروز است، امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی اجازه مبارزه مسلحانه را ندادند و تن‌ها خواست که ملت فریاد بزنند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه امروز در تقسیم‎بندی‎های ابرقدرت‎‌ها در زمان انقلاب چیزی جز یک نام و خاطره باقی نمانده، تاکید کرد: انقلاب اسلامی نقشه سیاسی جهان و نقشه ابرقدرتی جهان را تغییر داد.

طائب با بیان اینکه امروز در رسانه‎های عالم اخبار انقلاب اسلامی در راس اخبار قرار دارد، گفت: استکبار همه وجود خود را برای ضربه زدن به جریان حق تجمیع می‎کند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار ادامه داد: امروز شناخت استکبار از انقلاب ما صددرصدی شده و کل استکبار نسخه‎ای برای نابودی انقلاب ما شده است.

طائب افزود: ما در شناخت راه انقلاب از ابتدای انقلاب تاکنون متفاوت هستیم، در جنگ تحمیلی ما با سلاح پیروز نشدیم بلکه با دعا و ایمان توانستیم بر جنگ فائق آییم.

وی با اشاره به روند مذاکرات و برجام افزود: تعلیق در مذاکرات گرفتن زمان از ما بود و اینکه در مذاکرات پذیرفتند آقای رئیس جمهور در مدت‎های معینی پایبندی مذاکرات را امضاء کند مشخص بود که آمریکایی‎‌ها قائل به پایبندی نیستند و به دنبال این هستند که زمان را از ما بگیرند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار یادآور شد: آمریکایی‎‌ها در یک طراحی برای گرفتن زمان از ما عمل کردند و حرف‎های امروز ترامپ خارج از مواضع آمریکا نیست و موضوعات مطرح شده در رسانه‎های غربی یک سناریوی دروغ رسانه‎ای است.

طائب افزود: آقای ترامپ در فضایی که گفته می‎شود ایران پای کار ایستاده، مدعی تروریست بودن می‎شود و این بیانگر آن این است که موضوعات مطرح شده ترامپ خارج از سیستم آمریکا نیست.

وی با بیان اینکه با دشمن قسم خورده نمی‎توان مذاکره کرد، افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمود: آمریکا شیطان بزرگ است و همه می‎دانستند که معمار کبیر انقلاب نظام آمریکا را بیان کرده و برخی از دوستان مذاکره‌کننده باور داشتند که انرژی هسته‎ای ما به سمت اتمی می‎رود و ما باید با آمریکا مذاکره کنیم و با این نگاه برخی افراد به میز مذاکره رفتند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیان کردند که بمب هسته‎ای را حرام می‎دانیم، افزود: مذاکرات هسته‎ای پلکانی برای رسیدن به موضوع دیگری بود و حرکت جدید آمریکا را در این می‎بینم که آمریکایی‎‌ها برجام موجود را حلال مشکل موجود خود نمی‎بینند.

طائب افزود: آمریکایی‎‌ها با اجرای برجام خسارتی به ما وارد کرده و رسانه‎های غربی بیان کردند که ما ۱۳ هزار سانترفیوژ را جمع کردیم.

وی با بیان اینکه به طور قاطع نمی‎توانم در مورد دستاوردهای برجام صحبت کنم، افزود: آمریکایی‎‌ها از روح برجام صحبت می‎کنند و به عقیده من آمریکایی‎‌ها به دنبال محدود کردن ایران در محدوده خودش و آمادگی ایران برای نابودی نهایی هستند.

طائب افزود: شاهد آن بودیم که برخی افراد تیم مذاکره‌کننده قبلی را مسخره می‎کردند و امروز نیز حرف‎های تیم مذاکره کننده قبلی را می‎زنند.

وی یادآور شد: امروز با بیان اینکه بسیار خوشحال هستم که روزی بیان می‎کردند که سرهنگ‎‌ها به پادگان‎های خود بازگردند، اما امروز مردم بیان می‎کنند که من یک سپاهی‎ام.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه آمریکایی‎‌ها به دنبال این بودند که ما را به نقطه مطلوب خود در مذاکرات بکشانند، افزود: آمریکایی‎‌ها در توسعه میدان نبرد در منطقه نابودی خود را می‎دیدند و اگر بتوانند ما را در یک میدان محدود کنند به راحتی ما را از بین می‎برند.

طائب با بیان اینکه ما نباید اجازه موفقیت در اجرای برنامه‎های آمریکا را بدهیم، افزود: صحبت درباره برجام ۲ و ۳ یعنی خودکشی و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه سیستم موشکی و ابزار دفاعی اکسیژن بدن ما در منطقه است، گفت: اگر نسبت به مسائل هسته‎ای به آمریکا چراغ سبز نشان دهیم، خود را در منطقه نابود می‎کنیم و مقام معظم رهبری تاکید دارند که این موضوع قابل مذاکره نیست.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوسروده‌ حجت الاسلام محمد حسین انصاری نژاد در استقبال از غزل رهبر حکیم و ادیب انقلاب، منتشر شد.

فرصت زیتونی خدا

مطلع غزل امین شعر انقلاب این است:

دِلا! ز معرکه‌ی محنت و بلا مگریز
چو گِردباد به هم پیچ و، چون صبا مگریز..

چه گفت آینه بر خیز و از بلا مگریز
به جز به حضرتِ روحی له الفدا مگریز

به روزِ واقعه شرطِ ولا بلانوشی‌ست
به شامِ حادثه برخیز از بلا مگریز

از آن درخت تو انی انااللهی بشنو
به حُکمِ لاتَخَف از بیمِ اژد‌ها مگریز

بزن به گُرده‌ی دریا عصای معجزه را
هزار نیل بر آشوب با عصا مگریز

اگربه هم بخورَد نظمِ آسمان مهراس
به وقتِ چرخشِ منظومه‌ی هدا مگریز

به شرحِ سلسله‌ی موج‌ها کسی می‌گفت
که از خدای به دامانِ ناخدا مگریز

در استجابت گیسوی لیله الاسراست
امامِ آینه‌ها دست بر دعا، مگریز

بر این کرانه، شبیخونِ خشم زیتون‌هاست
از این کرانه‌ی زیتونی خدا مگریز

به رودِ باختری آن سوارِ موعود است
از آن کرانه صدا می‌زند تو را، مگریز

تمامِ معرکه گُلچرخ ذوالفقار علی‌ست
تمام معرکه توفان لافتیٰ، مگریر

به هر کران هیجان ستارگان بنگر
ستاره سوختگان را بزن صدا، مگریز

به خون غزه که شرب الیهود شد سوگند
در آ به قلعه‌ی خیبر از آن غزا مگریز

به پیشِ تیغِ علی مرحب آمده‌ست دو نیم
به پشتِ معرکه هنگام مرحبا مگریز

بگو به خصم در این آسیا بگردانی
تورا که گفت در این دور آسیا مگریز

بگو به مدعی انکارِ آفتاب چرا
در این تجلی و الشمس و الضحیٰ مگریز

جراحتی‌ست اگر قبله‌ی نخستین را
اجابتی‌ست در آن قبة الصّفا مگریز

چه گفت آینه «فّرو إلی الامام» تو را
چه گفت آینه الا به سوی ما مگریز

اگر تمامِ زمین غرقِ شمر و حرمله شد
در اقتدا به شهیدانِ کربلا مگریز

صدای کیست به لبیک یا امین الله
قسم به شورِ امینانِ کبریا مگریز

بیا به ساحتِ دارالشفای چشمِ امین
دلِ شکسته‌ام از نسخه‌ی شفا مگریز.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب