Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد مسکن برای مرمت و بازسازی خانه های تاریخی مورد استفاده برای بوم گردی تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 15 میلیون تومان اعطا می کند .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور گفت :  باتوجه به لزوم  حفظ برخی خانه های قدیمی دارای ارزش تاریخی  و ایجاد اشتغال پایدار در روستا ها بنیاد مسکن برای مرمت و بازسازی  خانه  های تاریخی مورد استفاده برای بوم گردی تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 15 میلیون تومان اعطا می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدیان  با اشاره به اجرای طرح بازسازی و مقاوم سازی خانه های روستایی ازسال 1384  تا کنون افزود: در اجرای این طرح خانواده هایی هستند که بدلیل مشکلات مالی از تسهیلات این طرح استفاده نمی کنند که بنیاد مسکن امام خمینی ره  از حساب 100 منابعی را تامین کرده که به این نوع خانواده ها برای بهسازی و مقاوم سازی خانه هایشان 8 میلیون تومان کمک بلا عوض تعلق بگیرد.

دانلود


معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن امام خمینی ره همچنین  از امضائ تفاهم نامه این بنیاد با سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی ره  برای خانه دار کردن افراد زیر پوشش این دستگاه ها خبر داد و گفت :بر اساس این تفاهم نامه بنیاد مسکن با استفاده از آورده های این دستگاه ها و منابع حساب صد این بنیاد روستاییان معلول و کم توان اقتصادی روستا ها را خانه دار می کند .
مهدیان تاکید کرد :بنیاد مسکن امام خمینی ره از سال 84 تا کنون در اجرای طرح بهسازی و مقاوم سازی خانه های روستایی از مجموع 5 میلیون و 300 هزار واحد مسکونی 2 میلیون واحد را بازسازی کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه روستا‌های شهرستان با حضور فرماندار پیرانشهر، "علیرضا مقدم"مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بخشداران مرکزی و لاجان و کارشناسان و مسؤلان مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.   در این جلسه مسائل متعدد حوزه روستایی از جمله: تشویق مردم به استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و آسان کاری در این خصوص، افزایش سهمیه قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستاها، صدور سند ساختمان مسکونی روستایی و توجه ویژه به این حوزه، احداث دیوار حفاظتی و ساحلی در روستا‌های دارای شرایط حاد، مشکلات تجهیز و احداث ساختمان بنیاد مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این خصوص اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی