Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز ـ استاندار خوزستان گفت: پروژه های شهرداری اهواز جان تازه ای گرفته و به سرعت در حال پیشرفت هستند؛ وقتی بازدید ظاهری هم از پروژه ها انجام شود، مشخص هست که کارها با جدیت انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در حاشیه بازدید از برخی پروژه های شهرداری اهواز از جمله تقاطع غیرهمسطح چهارشیر و پل ولایت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه های شهرداری اهواز جان تازه ای گرفته و به سرعت در حال پیشرفت هستند؛ وقتی بازدید ظاهری هم از پروژه ها انجام شود، کاملا مشخص هست که کارها با جدیت انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماشین آلات زیادی در حال تحرک و مشغول به کار هستند؛ الحمدلله پروژه ها در این مدت انتصاب شهردار جدید سرعت بیشتر و مناسب تری گرفته اند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: کارهای اجرایی در پروژه های شهرداری اهواز خوب پیش می رود و امیدواریم در حد توان خود عقب ماندگی های پروژه ها از لحاظ زمانی را جبران و اصلاح کنیم.

شریعتی بیان کرد: این پروژه ها در سریعترین زمان ممکن به نتیجه برسد تا مردم و شهروندان بتوانند بهره مندی لازم را از خدمات داشته باشند و زندگی بهتر و با آسایش بیشتری را در شهر تجربه کنند.

وی عنوان کرد: استانداری همیشه در کنار شهرداری بوده و از ابتدای کار خود اعلام آمادگی کردم. همچنین هرچه تحرک، پویایی و انگیزه در شهرداری بیشتر ببینیم آمادگی برای حمایت و رفع مشکلات را افزایش خواهیم داد.

استاندار خوزستان ادامه داد: بر اساس توافقات صورت گرفته از محل ارزش افزوده و اعتبارات استانی کمک قابل ملاحظه ای را در حوزه عمرانی و اجرایی شدن پروژه ها به شهرداری کمک می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، شهردار اهواز، سردار خادم سیدالشهدا و برخی دیگر از مسئولان شهرداری اهواز نیز در این بازدید حضور داشتند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 صهیونیست‌ها تصاویری تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی در شب حمله منتشر کردند. این تصاویر که از کنار دیوار براق یا دیوار ندبه ثبت شده را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه