Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: مسئولیت بلیت‌فروشی با باشگاه پرسپولیس بوده است و در خصوص بی‌نظمی‌ها از آنها سوال کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم حیدر بهاروند قبل از آغاز دربی 85 درباره ورود هواداران و ازدحام جمعیت گفت: هوادار باید بداند که ظرفیت ورزشگاه محدود است. در خصوص بلیت‌فروشی هم باید بگویم مسئولیت بلیت‌فروشی با باشگاه پرسپولیس بوده و باید از آنها سوال شود که چرا این اتفاقات رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا باید سازماندهی بهتری می‌شد، به هر حال الان اوضاع بهتر شده و اطراف ورزشگاه رو به خلوتی رفته است.

وی در خصوص بی‌نظمی در ورود هواداران تصریح کرد: از صبح تا حالا هم ما و هم باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌ایم که کسانی که بلیت ندارند به ورزشگاه نیایند و باید این سوال را پرسید چرا هواداران بدون بلیت به ورزشگاه می‌آیند. درست است در دربی استقبال زیاد می‌شود اما ما نمی‌توانیم بازی را در یک ورزشگاه 500 هزار نفری برگزار کنیم. به دلیل اینکه قبلا در ورزشگاه بلیت فروخته می‌شد، هواداران به این روال عادت کرده‌اند و امروز هم برای تهیه بلیت به ورزشگاه آمده بودند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال در پایان درباره اینکه آیا پرسپولیس سهل انگاری کرده، گفت: نمی‌شود گفت که پرسپولیس امروز سهل‌انگاری کرده است، اما باید شرایط را بهتر جمع می‌کردند، انشا‌ءالله در آینده این مسائل بهتر می‌شود.

انتهای پیام/

R7869/P1015135/S3,27/CT11 موضوعات مرتبط استقلال تهران پرسپولیس تهران دربی 85 پایتخت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۶۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ویدیوها درباره پیرمرد بی‌ادب سپاهانی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 در جریان بازی پرسپولیس و اصفهان در ورزشگاه اصفهان یک پیرمرد بی‌ادب گفت که به هواداران سپاهان که مجرد هستند قول داده در صورتی که فحش ندهند، یکی از دختران (هواداران پرسپولیس در ورزشگاه) را بدهد و به این شکل همه فامیل می‌شوند و مشکل حل می‌شود! پس از این از ادبیات زشت، گروهی از جمله محمدحسین میثاقی نسبت به بی‌ادبی اعتراض کردند. سپس ویدیویی از عذرخواهی این پیرمرد منتشر شد اما در نهایت خبرهایی درباره بازداشتش انتشار یافت. هر سه ویدیو را با این توضیح می‌بینید که به واسطه ادبیات زشت پیرمرد، تنها بخش پایانی ادبیات زشت پیرمرد در ورزشگاه آزادی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • همه ویدیوها درباره پیرمرد بی‌ادب سپاهانی
  • خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید