Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی امتداد نیوز، محمد حاجی‌بیگی که برای تماشای دربی ۸۵ تهران به ورزشگاه آزادی آمده بود در پایان این مسابقه که با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه شد، گفت: بازی خیلی خوب و هیجان‌انگیزی بود و فکر کنم هواداران همه‌جوره از این بازی لذت بردند. امروز هواداران ما به بهترین شکل تیم را حمایت کردند و من بابت این پیروزی به آنها تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به تیم استقلال و هوادارانش هم احترام می‌گذاریم، اما باید بپذیریم که نتیجه بازی عادلانه بود. 

وی درباره درگیری به وجود آمده بین بازیکنان و هواداران در اواخر بازی عنوان کرد: درگیری نبود، بلکه فقط بگومگو بود که این را هم باید به حساب اتفاقات و جو بازی گذاشت. در بازی به این مهمی چنین اتفاقاتی طبیعی است. من به استقلالی‌ها بابت بازی خوب‌شان تبریک می‌گویم، اما ما بهتر بودیم و بازی را بردیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این مشکلات همیشه وجود داشته است و ما به دنبال این هستیم که آنها را مرتفع سازیم. 

حاجی‌بیگی در ارتباط با اینکه آیا باشگاه پرسپولیس شانسی دارد که محرومیتش از دو پنجره نقل‌وانتقالات کم شود، گفت: ما در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده‌ایم، مشاوره‌هایی گرفته‌ایم و برای کم کردن محرومیت‌مان اقدام کرده‌ایم، البته در این مورد طاهری اطلاعات بیشتری دارد و او می‌تواند بهتر توضیح دهد، اما امیدواریم که محرومیت‌مان کم شود.

انتهای پیام/ 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۰۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست