Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، فرامند هاشمی زاده گفت: در شرایطی که مدت زمان زیادی تا اربعین حسینی زمان باقی نمانده، فعالیت‌ها در استان خوزستان برای ارائه مطلوب خدمات به زائران اربعین با جدیت در حال پیگیری است.

 

وی افزود: اقداماتی برای آماده کردن زیرساخت‌ها در مرز‌های شلمچه و چذابه داشته ایم وامیدوار هستیم در سال جاری مشکلات در این دو مرز به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور ساماندهی پسماند و آبرسانی به زائران در دو مرز شلمچه و چذابه اظهار کرد: در رابطه با شبکه آبرسانی و انتقال آب از طریق تانکر به مرز‌ها برنامه ریزی شده و بدون شک در سال جاری در این رابطه با مشکل مواجه نخواهیم شد.

 

هاشمی زاده در خصوص راه اندازی موکب در مسیر مرز‌های شلمچه و چذابه تصریح کرد: برقراری موکب‌ها به صورت مردمی است و با جوششی عظیم برای راه اندازی مواکب مواجه شده ایم.

 

وی در رابطه با وضعیت سرویس‌های بهداشتی در دو مرز شلمچه و چذابه خاطرنشان کرد: برای ایجاد سرویس‌های بهداشتی کافی در مرز‌های شلمچه و چذابه اقداماتی را داشته ایم و در کنار راه اندازی سرویس‌های بهداشتی به دنبال ایجاد حمام‌های مناسب برای ارائه خدمات به زائران بوده ایم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان از برخی سرمایه گذاری‌های ثابت در مرز‌های شلمچه و چذابه خبرداد و اذعان کرد: بر اساس ۲ طرح جامعی که اکنون در حال اجرا است، سرمایه گذاری‌های ثابتی در مرز‌های شلمچه و چذابه صورت گرفته و ما به دنبال این هستیم که هزینه‌های انجام شده برای ارائه خدمات موقت نباشد.

 

هاشمی زاده تاکید کرد: در سال جاری تلاش شده تا موکب‌های ثابت طراحی شود و با بهره گیری از برخی سازه‌های ثابت، سال‌های آینده مجبور به پرداخت هزینه‌ها نباشیم.

 

وی از فراهم شدن شرایط به منظور ارائه تردد زائران خارجی از مرز شلمچه خبر داد و گفت: تبعه‌های سایر کشور‌ها می‌توانند از مرز شلمچه وارد کشور عراق شوند و، اما آمادگی پذیرش از زائران خارجی را داریم.

 

میزان

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج تمتع ۸.۵ میلیون تومان پس‌ می‌گیرند

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه ها و تسویه حساب نهایی با شرکت های طرف قرارداد، در حوزه های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده خواهد شد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه ها در بخش های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خدمان ضیوف الرحمن (عوامل اجرایی، فرهنگی و پزشکی) و از طرفی حمایت های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد. 

لذا مقرر گردید از امروز تا ۱۰روز آینده به حساب ۸۲۵۰۰  زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال مسترد شود. 

دیگر خبرها

  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • زائران حج تمتع ۸.۵ میلیون تومان پس‌ می‌گیرند
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با مدارک معتبر انجام می‌شود