Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:32:33 GMT

اشتباه بزرگ دکتر! کمال باید اخراج می‌شد (تصاویر)

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۷۴۵۴۲

داور دربی ۸۵ باید پرسپولیس را ۱۰ نفره می‌کرد ولی اشتباه او موجب شد استقلالی‌ها از عدم انجام این کار متضرر شوند.

به گزارش "ورزش سه"، به اعتقاد بسیاری از کارشناسان دکتر بیژن حیدری در نخستین قضاوت دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس نمره قابل قبولی گرفت و تصمیم‌های او در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود اما با این حال بازیکنان استقلال در طول مسابقه و به ویژه لحظات پایانی اعتراض زیادی به تصمیم‌های این داور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جدا از صحنه پنالتی و چندین اخطار به بازیکنان استقلال که جای بحث کارشناسی باقی گذاشت، بزرگترین اشتباه بیژن حیدری از دید اعضای تیم استقلال و بسیاری از کارشناسان به دور ماند تا پرسپولیس با خوش‌شانسی ۱۰ نفره بازی را تمام نکند.


در دقیقه ۳۴ کمال کامیابی‌نیا با تکل بلند روی پای امید ابراهیمی، هافبک استقلال را سرنگون کرد که بیژن حیدری در این صحنه نخستین اخطار پرسپولیس و دومین کارت زرد دربی را از جیب خود بیرون آورد ولی به اشتباه کارت را برای محسن ربیع‌خواه به ثبت رساند تا شماره ۱۱ سرخ پوشان که نمایش درگیرانه‌تری هم در این دیدار داشت، در نیمه اول جریمه نشود؛ البته ربیع‌خواه از این اتفاق متعجب شد ولی روی اعتراض خود پافشاری نکرد.


در دقیقه ۷۸ دربی شب گذشته و در حالی که استقلال برای رسیدن به گل تساوی تلاش می‌کرد، فرشید اسماعیلی با حرکت از سمت چپ زمین قصد داشت به محوطه جریمه پرسپولیس نزدیک شود که کامیابی‌نیا او را شارژ کرد و روی زمین انداخت تا بالاخره دکتر بیژن کارت زرد را به نام شماره ۱۱ سرخ پوشان بزند.


اگر بیژن حیدری مثل دقیقه ۳۳ نیمه دوم، در دقیقه ۳۴ نیمه اول هم به جای اخطار اشتباه به ربیع‌خواه، کامیابی‌نیا را با کارت زرد جریمه می‌کرد کمال پرسپولیس دقیقه ۷۸ باید از زمین اخراج می‌شد و این تیم نیز ۱۰ نفره به کارش ادامه می‌داد ولی خوش‌شانسی آنها با این اشتباه بزرگ داور دربی، این اتفاق را رقم نزد.


ضمن اینکه به اعتقاد بسیاری از کارشناسان کامیابی‌نیا در دقیقه ۵۴ هم به دلیل تکل خشن روی پای شجاعیان باید با کارت زرد جریمه می‌شد که در این صورت کمال باید در دربی هشتاد و پنجم ۳ اخطار می‌گرفت!

 

 

 

 

 

 

 

پرسپولیس تهران دربی (داربی) کمال الدین کامیابی نیا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت

در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، به جز دو دیدار بسیار حساس که در تبریز و ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، پنج دیدار دیگر هم برگزار شد.

در نخستین بازی امروز تیم هوادار میزبان صنعت نفت آبادان بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و آبادانی‌ها را یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر کرد. در این مسابقه ابتدا طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۰ صنعت را پیش انداخت، اما تا قبل از دقیقه ۳۰ دو گل توسط شجاعیان و اسلامی خوردند و بازی را باختند.

صنعت نفت با این شکست ۱۶ امتیازی ماند و با چسبیدن به قعر جدول، بعید است دیگر بتوانند در لیگ برتر ماندنی شوند. هوادار هم ۲۸ امتیازی شد و با قرار گرفتن در رتبه یازدهم، کاملا از انتهای جدول فاصله گرفت.

تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان برگزارکننده تنها داربی هفته بیست‌وپنجم بودند که این دو تیم از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان رودرروی هم قرار گرفتند و در نهایت به تساوی یک - یک رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۸ روی ارسال تورس تک گل میهمان را وارد دروازه حریف کرد تا در این فصل برای تیمش هفت گل به ثمر رسانده باشد.  فرشید باقری هم در دقیقه ۶۰ روی ارسالی از نقطه کرنر موفق به گشودن دروازه محمدرضا اخباری و ثبت گل مساوی نارنجی‌پوشان شد. گل گهر در رتبه ششم و مس نهم است.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران که توانسته بودند در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر کار خود را با کسب پیروزی به پایان برسانند، امروز از ساعت ۱۸:۱۵ به مصاف هم رفتند که نساجی با دو گل میزبانش را شکست داد تا از منطقه سقوط فرار کند. منصور باقری و امیر اسماعیل زاده گل‌های نساجی را زدند تا این تیم ۲۲ امتیازی شود و به رتبه سیزدهم برسد.

شاگردان سیروس پورموسوی و مهدی تارتار در تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی امروز در دیداری حساس رودرروی هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی یک- یک به پایان رسید. با این نتیجه حالا استقلال خوزستان در رتبه پانزدهم و منطقه سقوط قرار گرفت و بعد از صنعت نفت دیگر مدعی اصلی سقوط است.

در دیگر مسابقه مصاف آلومنیوم و فولاد خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. فولاد در رتبه چهاردهم و آلومینیوم دهم است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست