Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخ پوشان دربی هشتاد و پنجم را با پیروزی به پایان رساندند.

طرفداری- محمدحسین کاشی‌نژاد، پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که این تیم در دربی مقابل استقلال نسبت به دیدارهای گذشته میل بیشتری برای برد داشته است.

به نقل از فارس، او در این خصوص گفت:

بازی خیلی خوبی بود و میل خواستن در هر دو تیم وجود داشت. فکر می‌کنم پرسپولیس نسبت به ۴-۵ بازی آخر خود میل خواستن بیشتری داشت، البته من فکر می‌کردم پرسپولیس در نبود مسلمان که اواخر بازی به میدان آمد و طارمی در افت باشد اما نفرات جایگزین مثل منشا و بشار رسن خوب کار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال هم نسبت به هفته‌های قبل تغییراتی داشت. با دو مسابقه‌ای که از استقلال با شفر دیدیم فکر می‌کنم این تیم به روزهای خوب برگردد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره حواشی اواخر بازی تصریح کرد:

این اتفاقات در فوتبال ایران طبیعی است چرا که احساس حاکم است. وقتی تیمی گل می‌خورد میل هجومی دارد اما پرسپولیس با سید جلال حسینی در خط دفاع خوب کار کرد. استقلال هم ۱۰ دقیقه اول بازی خوب بود اما پرسپولیس توانست برنامه‌هایش را دیکته کند. نیمه دوم هر دو تیم خوب بودند، استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی بازی سعی می‌کرد از جناحین و ارسال توپ به گل برسد چرا که کسی را نداشت بتواند از عمق به پرسپولیس نفوذ کند بنابراین با خطا و ارسال توپ سعی می‌کردند به گل برسند. امروز روز خوب بیرانوند بود. 

کاشی‌نژاد در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردید دربی به سود پرسپولیس به پایان برسد، عنوان کرد:

بعد از دیدن بازی استقلال و نساجی و همینطور بازی‌های پرسپولیس در چند وقت اخیر کمی نگران بودم اما پرسپولیس خیلی خوب کار کرد. 

وی درباره تعداد خطاهای این بازی یادآور شد:

استقلال ۷ اخطار و پرسپولیس ۳ اخطار داشتند، فکر می‌کنم در اخطارهای استقلال حرکات شفر بی‌تأثیر نبود. او استرس را به بازیکنان انتقال می‌داد، باید کمی ملایم‌تر برخورد می‌کرد، فکر می‌کنم برای استقلالی‌ها تداعی شده بود که این بازی را می‌برند به همین دلیل انتهای مسابقه به تشنج کشیده شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده، اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و این‌بار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیو‌های منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط، اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است: «فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به‌شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!