Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - رئیس هیات بوکس استان کردستان گفت: ۳۳ تیم در مسابقات بوکس قهرمانی کشور در سنندج حضور دارند و به مدت چهار روز با هم رقابت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر جوهری شامگاه پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه های استان کردستان گفت:‌ بیست و هفتمین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور از امروز در سنندج آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات بوکس استان کردستان اظهار کرد: علاقه شخصی به بوکس من را به این سمت کشاند معتقد بودم که یک ورزشکار را ساخت می توان یک معتاد را از جامعه کم کرد.

وی با بیان اینکه مطبوعات باید وارد مسائل اجتماعی شوند و مسئولیت زیادی در این راه دارند، گفت: به دلیل خدمت به خلق خدا رسالت بسیار سنگینی بر دوش خبرنگاران و اصحاب رسانه است و به این منظور می بایست قدر قلمی که خداوند به شما داده است را بدانید.

جوهری افزود: در گذشته بوکس مظلوم واقع  شده بود و کمتر به آن پرداخته می شد حتی مدتی نیز به تعطیلی کشیده شد.

رئیس هیات بوکس استان کردستان عنوان کرد: مسابقات قهرمانی کشور مقرر بود در ارومیه برگزار شود که با رایزنی های انجام شده با فدراسیون این مسابقات را به کردستان منتقل کردیم.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات سال گذشته نیز در ارومیه برگزار شده بود، گفت: در گفت و گو هایی که با فدراسیون انجام شد مدعی بودیم که اگر مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در کردستان برگزار نشود و در حق این استان ظلم شده است.

جوهری گفت: در کردستان هم تیم توانمند و یک دستی را جمع کرده و به مدت ۴۰ روز زیر نظر مربیان استان در اردو آماده سازی قرار داشتند و امید است که از بوکس کردستان در این مسابقات دفاع کنیم.

رئیس هیات بوکس استان کردستان با بیان اینکه در هر وزن مدعیان تراز اولی وجود دارد، عنوان کرد: مسابقات در ۱۰ وزن برگزار می شود و تیم کردستان نیز در تمام وزن ها شرکت کرده و با رقیبانش به مبارزه می پردازد.

وی افزود: ۳۳ تیم را از ۳۰ استان ایران به این مسابقات دعوت شده که بعد از ظهر امروز و امروز تیم ها ورود پیدا کرده و از جمعه بعد از ظهر ساعت ۱۵ مبارزات خود را آغاز می کنند.

گفتنی است، بیست و هفتمین رقابت های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور یادواره ۵۴۰۰ شهید طی روزهای چهارم تا هشتم آبان ماه از ساعات ۱۵ الی ۲۳ در مجموعه ورزشی آزادی شهر سنندج برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، اعضاء هیات رییسه فدراسیون دوومیدانی روز پنج‌شنبه با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون تشکیل جلسه دادند که یکی از مهمترین مصوبه‌های این نشست اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری مسایل و امور مرتبط با آن بود.

در حال حاضر فرزانه فصیحی با کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا سهمیه حضور در بازی‌های المپیک پاریس را کسب کرده است. حسن تفتیان، حمیده اسماعیل نژاد، مهدی پیرجهان، مهدی صابری و حسین رسولی دوومیدانی کارانی هستند که شانس این را دارند از طریق رنکینگ جهانی ورودی المپیک را کسب کنند که برخی از ورزشکاران در رقابت برای حفظ جایگاه خود هستند.

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدارسیون دوومیدانی در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص برنامه این ۵ دونده برای کسب سهمیه المپیک پاریس اظهار داشت: روز چهارشنبه ما جلسه ای با ورزشکارانی داشتیم که این شانس را دارند تا بتوانند سهمیه بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست بیاورند. البته در این جلسه حمیده اسماعیل نژاد و فرزانه فصیحی حضور نداشتند و قرار شد با این دو نفر به طور مجازی جلسه را برگزار کنیم.

وی افزود: اما در جلسه‌ای که با سایر ملی پوشان داشتیم مقرر شد حسین رسولی نماینده پرتاب دیسک ایران در مسابقات ازبکستان، کره جنوبی، جام کازانوف قزاقستان و در نهایت مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا کند. مهدی پیرجهان نیز به مسابقات قطر، غرب آسیا، مسابقات قزاقستان اعزام خواهد شد، پیرجهان علاوه بر این در مسابقات قهرمانی کشور نیز شرکت خواهد کرد.

سرپرست دبیری فدارسیون دوومیدانی ادامه داد: مهدی صابری در پرتاب وزنه نیز مسابقات نیجریه، سنگال، قزاقستان و قهرمانی کشور را دارد و باید در این رویدادها حضور پیدا کند و در نهایت حسن تفتیان را در ماده ۱۰۰ متر داریم که او هم قرار است در رقابت های جایزه بزرگ کشور امارات، فرانسه، قزاقستان و در پایان مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته باشد.

معتمدی در پایان تاکید کرد: نتایج این جلسات و اعزام به مسابقات مانند یک قرارداد دو طرفه بین فدارسیون دوومیدانی و ورزشکاران منعقد می گردد که هر دو طرف با توجه به تعهدی که دارند موظف به اجرای قرارداد می باشند.

کد خبر 6089555

دیگر خبرها

  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا