Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - توليت آستان مقدس سيدالشهدا(ع) در ديدار با مسئولان شهري تهران براي هرگونه همکاري با شهرداري تهران اعلام آمادگي کرد.
به گزارش خبرنگار شهرنوشت، محمد جواد حق شناس رئيس کميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر تهران در ديدار با توليت آستان مقدس سيدالشهدا گفت: وظايفي بر عهده شهرداري تهران براي ارائه خدمات به زائران اربعين حسين گذاشته شده است که اميدواريم در ايفاي آن کوشا باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: روز گذشته از خدماتي که 250 نفر از همکاران ما در نجف ارائه مي کنند بازديد کرديم؛ همچنين موکب صاحب الزمان(عج) براي ارائه خدمات به زائران آماده است، بازديد از محل استقرار کارگران شهرداري در کربلا هم انجام شد و در جلسه با مسئولان شهرداري کربلا که با حضور يزداني؛ معاون خدمات شهري و عارف نيا؛ رئيس مرکز ارتباطات و امور بين الملل انجام شد براي انعقاد پيمان اخوت شهرداري تهران و کربلا اعلام آمادگي شد.
در ادامه سيد جعفر موسوي توليت آستان سيدالشهدا(ع) ضمن خيرمقدم به مسئولان شهري، گفت: از طرف عتبه براي شما در ايفاي وظيفه مهم پيش رو آرزوي توفيق مي کنم و فعاليت هاي شهرداري تهران در کربلا را باعث خشنودي مسئولان عتبات مي دانم.
وي افزود: براي تسهيل امور و خدمت رساني ما در حد توان در خدمت شما و زائران حسيني هستيم، همه موکب ها و هيات ها تقاضاي حمايت از آستان حسيني را دارند و ما در حد مقدورات آستان در خدمت آن ها بوديم.
توليت آستان سيدالشهدا(ع) خاطرنشان کرد: ان شاالله منتظر ورود خادمان به شهر کربلا براي خدمت به زائران حسيني هستيم.
وي در پايان گفت: سلام مارا به شهردار محترم تهران دکتر نجفي برسانيد، همچنين براي همکاري متقابل با شهرداري تهران آمادگي داريم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت

 ابوالقاسم نصیری شهردار زارچ با اشاره به بارندگی‌های اخیر اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات مدیریت بحران شهرستان و تأکید فرماندار در خصوص آمادگی کامل شهرداری برای مدیریت سیلاب احتمالی، مجموعه مدیریت و کارکنان شهرداری زارچ به‌صورت ۲۴ ساعته در آمادگی کامل قرار داشتند. 

وی افزود: با توجه به تجربه‌های سال‌های گذشته، در بارندگی روز‌های اخیر که از شدت بالایی نیز برخوردار بود شهروندان زارچ کمترین مشکل را متحمل شدند. 

شهردار زارچ ادامه داد: ماشین‌آلات سنگین شهرداری زارچ در اجرای طرح سیل بند در ورودی روستای چرخاب زارچ حضور فعال و مؤثر داشتند و توانستند حجم زیادی از سیلاب را کنترل و هدایت کنند تا مشکلی برای گلخانه داران روستای چرخاب پیش نیاید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»