Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه ایلام با تأکید بر این‌که اقتصاد مقاومتی، تنها عامل خنثی‌کننده تحریم‌های ظالمانه دشمنان است، گفت: اقتدار نظام ایران اسلامی، غربی‌ها را ذلیل کرده است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدنقی لطفی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام با اشاره به این‌که یکی از مسایل بسیار حزن‌انگیز و در حقیقت فجایع بزرگ انسانی، کشتار وحشیانه مسلمانان مظلوم میانمار توسط ارتش و دولت ظالم این کشور است، اظهار کرد: ده‌ها هزار نفر از زنان و کودکان مسلمان این کشور قتل عام شدند و حتی اجساد آن‌ها را نیز می‌سوزانند و خانه‌ و کاشانه‌های آن‌ها را به آتش کشیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر این‌که مسلمانان مظلوم میانمار نیازمند کمک هستند، افزود: دست جنایتکار آمریکا و رژیم صهیونیستی در این قضیه دیده می‌شود و در حقیقت عامل اصلی قتل عام مسلمانان مظلوم میانماری، نظام سلطه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با اشاره به این‌که مجامع جهانی حقوق بشر سکوتی مرگبار را پیش گرفته و تنها به محکوم کردن بسنده می‌کنند، تصریح کرد: متأسفانه هیچ اقدام عملی از سوی سازمان‌های حقوق بشری در قبال کشتار مظلومانه مسلمانان میانمار دیده نمی‌شود و تنها کشور کمک‌کننده به آن‌ها ایران اسلامی است.

لطفی در ادامه به نامگذاری تونل قلاجه ایوان و تصویب آن در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به نام تونل اربعین اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که استان ایلام دروازه عتبات عالیات و پایتخت اربعین حسینی است، از این‌رو حجم عمده از زائران اربعین، مرز مهران را برای رفتن به عتبات عالیات انتخاب می‌کنند که مسیر ایوان و تونل قلاجه یکی از مسیرهای تردد زائران است لذا این نامگذاری به برکت اربعین صورت گرفته است.

امام‌جمعه ایلام با بیان این‌که باید در یکی از ورودی‌ها ایلام نمادی برای معرفی پایتخت بودن ایلام در اربعین حسینی احداث شود، گفت: صداوسیما باید در نحوه انعکاس اخبار مرزهای خروجی کشور در ایام اربعین حسینی، عدالت را رعایت کند.

وی با تأکید بر این‌که کارهای بزرگی در مسیر اربعین حسینی در استان انجام شده و مدیریت ارشد استان نیز با همت و جدیت پیگیر امور هستند، یادآور شدند: با توجه به نزدیک شدن اربعین حسینی همه مردم باید همت کنند و وارد میدان شوند و همانند سالیان گذشته چهره‌ مردمی و ولایی ایلام را به کشور نشان دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با اشاره به این‌که کرایه وسایل نقلیه در ایام تردد زائران اربعین باید مورد نظارت و کنترل بیشتر قرار داشته باشد، ادامه داد: ما باید با تلاش خود کاری کنیم که کوچک‌ترین خاطره بدی برای زائران اربعین از ایلام ایجاد نشود.

لطفی با بیان این‌که آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند که می‌خواهند از برجام خارج شوند بلکه می‌خواهند بمانند و تحریم‌ها را بیشتر کنند، اضافه کرد: آنها خواهان بازرسی از مراکز نظامی ما هستند که رهبری معظم انقلاب پاسخی کوبنده و قاطع به آنها داد.

امام‌جمعه ایلام با اشاره به اقدام برخی روزنامه‌های داخلی در طرفداری از اروپایی‌ها در جریان مسأله برجام، اظهار کرد: برخی‌ها قصد دارند که اروپایی‌ها را به‌عنوان مخالف آمریکا معرفی کنند که باید بدانند اروپایی‌ها در سیاست‌های خود کاملاً در اختیار آمریکا هستند و ما نیز باید عزت مردم و اقتدار نظام را فراموش نکنیم.

وی با تأکید بر این‌که اقتدار نظام ما غرب را ذلیل کرده است، گفت: آن‌ها همواره به‌دنبال توطئه در منطقه ما هستند که اخیراً باز هم در جریان اقلیم کردستان عراق ناکام ماندند و بارزانی بازیچه دست آن‌ها شد.

لطفی با اشاره به این‌که عزت ملت و اقتدار نظام را نباید فراموش کنیم، افزود: ما یک ملت عزیز و مقتدر هستیم و نباید فراموش کرد که اقتدار ما باعث شده هیچ توطئه‌ای از سوی دشمن به نتیجه نرسد و همه نقشه‌های آنها نقش بر آب شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام یادآور شد: تنها عاملی که می‌تواند تحریم‌های ظالمانه دشمنان را خنثی و بی‌اثر کند، اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری است که همه ما باید در این راستا همت کنیم تا با تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در این زمینه، دشمنان را ناکام کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • تحریم های آمریکا ظالمانه است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان