Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@03:54:17 GMT

بازداشت دزد حرفه ای نواب تهران

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۰۸۹۸

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، سرهنگ مسلم قاسم آبادی رئیس کلانتری 108 نواب، اظهارداشت: در پی تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیاتی و تجسس این کلانتری مشخص شد شخصی به نام داوود که از سابقه داران این محدوده است منزل استیجاری خود را به پاتوق افراد خلافکار تبدیل کرده تردد سارقین و فروشندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش به صورت شبانه روزی در آن محل صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار سرپرست دادسرای ناحیه 10قرار گرفت که متعاقبا دستور ورود به مخفیگاه و دستگیری متهم صادر شد که بلافاصله تیم های عملیاتی این کلانتری با هماهنگی های انجام شده به محل اعزام شدند که در نتیجه متهم و همدستش دستگیر و در بازرسی از محل نیز یک قبضه سلاح گرم ، چهار عدد فشنگ جنگی و تعدادی لوازم مسروقه و مواد مخدر کشف و ضبط شد.سرهنگ قاسم آبادی در پایان ضمن اشاره به این مطلب که هر 2 متهم بازداشت شده در بازجویی ها به جرایم خود مبنی بر سرقت و توزیع مواد مخدر در محل مذکور اعتراف کرده اند، گفت: در بررسی های انجام شده از سوابق متهمان ده ها فقره سرقت و زورگیری و همچنین توزیع مواد مخدر مشاهده می شود که بر این اساس هر دو نفر برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد