Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@23:17:07 GMT

دفاعيه شهباززاده از 1080 دقيقه گل نزدن!

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۱۲۶۴

دفاعيه شهباززاده از 1080 دقيقه گل نزدن!

خبرگزاري آريا - مهاجم شماره 10 استقلال تا بدين جاي فصل در گلزني ناکام بوده است اما اطمينان دارد اين شرايط را درست مي کند.
سجاد شهباززاده بعد از مدت ها سکوت در گفت و گو با ورزش سه صحبت هاي جالبي در مورد دربي 85، آمار ضعيف گل نزدن مهاجمان استقلال در گل زدن، شرايط استقلال و ..... به زبان آورد که در ادامه آن را مي خوانيد:
نظر تو در مورد دربي چيست؟ هواداران به نظر از سبک بازي استقلال راضي بودند ولي شکست هيچ وقت در اين بازي راضي کننده نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازي بدي نبود ولي اين نتيجه نيست که نه ما و نه هواداران را راضي کند. مطمئنا ما به پيروزي نياز داريم، نياز داريم هم خوب بازي کنيم و هم 3 امتياز بازي را بگيريم تا بتوانيم شرايط خود در جدول رده بندي را درست کنيم.
فکر مي کني چرا استقلال در اين بازي شکست خورد؟
ما در اين بازي موقعيت هاي خوبي داشتيم و بد بازي نکرديم. خوب طبيعي است که وقتي مقابل پرسپوليس عقب مي افتي کار براي جبران خيلي سخت است چون قدرت اين تيم مشخص است. با اين حال من فکر مي کردم ما بازهم موقعيت هايي داشتيم که مي توانستيم نتيجه بهتري بگيريم.
فکر مي کني نتيجه عادلانه در دربي چه نتيجه اي بود؟
اگر بخواهم عادلانه صحبت کنم بايد بگويم که با توجه به تسلطي که داشتيم و البته موقعيتي که خلق کرديم مي توانستيم بازنده اين بازي نباشيم.
اما برسيم به وضعيت مهاجمان ، استقلال تا کنون 12 بازيکن در ليگ و جام حذفي برگزار کرده است و 3 مهاجم استقلال فقط يک گل زده است. دليل اين موضوع چيست؟
اين مشکل به نظر من تنها به مهاجمان اين تيم ربط پيدا نمي کند و اين مشکل که شما مي گوييد کاملا براي خود ما هم عجيب و غريب است. شما ببينيد که ما کلا از اول فصل کم گل زده ايم و در همه تيم ها قرار نيست تمام گل ها را مهاجمان بزنند. شما ببينيد ما از روي ضربه آزاد گل نمي زنيم، شوت از راه دور نمي زنيم، من مي گويم استقلال در سازمان تهاجمي مشکل داريم و به طور کل کارخانه موقعيت سازي استقلال با مشکل روبرو است. ببينيد تقريبا تمام بازيکناني که در استقلال بازي مي کنند بازيکنان امتحان پس داده اي هستند. اين که ما نمي توانيم موقعيت صد در صد گل خلق کنيم واقعا اتفاق هاي عجيب است و من فکر مي کنم مشکل سازمان خط حمله است که بايه هرچه زودتر حل شود.

تو اول فصل مهمترين خريد استقلال در خط حمله بودي و حتي خيلي ها تو را جانشين کاوه رضايي مي دانستند. چرا نمي تواني گل بزني؟
ببينيد واقعا مسائل مختلفي دخيل است. من اول فصل داشتم خوب بازي مي کردم در حالي که تيم استقلال نسبت به زماني که من در آن بودم تغيير کرده بود. بعد از 2 ماه که از مصدوميت برگشتم سرمربي تغيير کرده بود، البته اين ها بهانه اي براي گل نزدن نيست ولي واقعا پست مهاجم پستي است که موفقيت در آن به نمايش بازيکنان کناري ارتباط دارد. من اگر موقعيت بدست مي آوردم و مي زدم انتقادها درست بود ولي واقعا شرايط اينطور نيست.
ولي 100 درصد توقعات از تو خيلي بالاتر است.
من اين را قبول دارم اما مي خواهم بگويم کارنامه من کاملا مشخص است و من جايگزين کسي نشده ام. نگاه کنيد که من در دو فصلي که در استقلال حضور داشتم عملکرد بسيار خوبي داشتم و الان هم نه شرايط آمادگي ام تغيير کرده و نه در زندگي ام چيزي عوض شده است.
پس خودت قبول نداري که کمي افت کرده اي؟
نه. اصلا چنين چيزي را قبول ندارم. اگر موقعيت به دست مي آوردم و گل نمي کردم، حق با شما بود اما واقعا در اين بازي مگر موقعيتي پيدا کرده ام و تبديل به گل نشده است؟ من فيلم هاي بازي هايم را همواره تماشا مي کنم تا اگر مشکلي بود، آن را برطرف کنم اما من در تمام طول بازي در فضاهايي که بايد حضور دارم اما وقتي توپ به من نمي رسد چه کاري مي توانم انجام دهم؟ انتظار نداريد که همه بازيکنان حريف را خودم دريبل کنم و توپ را وارد دروازه کنم؟ بازيکنان کمي هستند که مي توانند اين کار را انجام بدهند اما من براي گل زدن نياز دارم که در موقعيت هايي که قرار دارم، توپ برسد اما اين اتفاق نمي افتد.

تو در دربي هم خيلي نتوانستي در روند تهاجمي استقلال موثر باشي. اين موضوع را قبول داري؟
در ديدار دربي از زمانيکه وارد زمين شدم، کلا دو توپ هوايي آمد که نمي شد آن را کاري کرد. کلا در بازي هاي اخير، من برابر فولاد خوزستان بازي کردم که موقعيتي نداشتيم و دو 10 دقيقه برابر نساجي و پرسپوليس به ميدان رفتم که در اين دقايق هم موقعيتي نصيب ما نشد. من با انتقاد مشکلي ندارم اما حداقل انتظار من اين است که کمي منصفانه به اين موضوع نگاه کنيم و شرايطي که در آن قرار داشتم را درک کنيد. نه فقط من، بلکه تمام مهاجمان ديگر استقلال هم اين مشکل را دارند و اگر ساختار هجومي استقلال درست شود، مطمئنا نتايج بهتري خواهيم گرفت.
دو روز قبل از دربي با شفر صحبت هاي خصوصي انجام دادي. اين صحبت ها ربطي به شرايط اين روزهايت در استقلال داشت؟
نه. آقاي شفر براي اينکه شناخت بيشتري از بازيکنان پيدا کند معمولا جلساتي با بازيکنان برگزار مي کند و حالا صحبت هاي ايشان با من جلوي چشم خبرنگاران رخ داد. صحبت هايمان هم صحبت هايي عادي درباره وظايفي بود که براي من مشخص شده است.
فکر مي کني شرايطي که در آن گرفتار شده اي، تغيير خواهد کرد؟
شک ندارم اين روزها مي گذرد و شرايط من بهتر مي شود. چرا که من هر روزي براي بهتر شدن تمرين مي کنم و سعي مي کنم پيشرفت کنم. نه فقط من بلکه تمام بازيکناني که در استقلال بازي مي کنند، در حال تلاش کردن هستيم تا شرايط تيم را تغيير دهيم. مطمئنم اين مشکلات حل خواهد شد و ما به آنچه استحقاق آن را داريم، مي رسيم.
استقلال مي تواند به رتبه هاي بالاي جدول برسد و يا حتي قهرمان شود؟
اگر از نظر توان فني بازيکنان مي پرسيد، بايد بگويم قطعا همينطور است و ما استحقاق رسيدن به رتبه هاي بالاي جدول را داريم. شما ببينيد که ما با هر تيمي که بازي مي کنيم، سوار بر بازي هستيم و مسلما اگر مشکلات روحي و رواني بازيکنان حل شود مي توانيم به رتبه هاي بالاي جدول دست پيدا کنيم. يکي از مشکلات بزرگ استقلال همين مسائل روحي و رواني است که بايد حل شود.
در مورد حضور شفر در استقلال چه نظري داري؟
هنوز خيلي زود است در باره او صحبت کنيم زيرا ايشان تازه به استقلال آمده است. بايد چند هفته به او زمان بدهيم تا بتوانيم در مورد ايشان قضاوت کنيم.
استقلال با شفر نسبت به گذشته تغيير کرده است؟
بله. ايشان خواسته هايي دارند و ما بايد بتوانيم آن ها را در زمين پياده کنيم.
فکر مي کني شرايط استقلال از بازي نفت تغيير خواهد کرد؟
چرا که نه. بايد تلاش کنيم از همين بازي با نفت شرايط استقلال را تغيير بدهيم. نفت تيمي است که با وجود مشکلات و حواشي خوب نتيجه گرفته اما ما بايد با شکست اين تيم ناکامي هاي گذشته را فراموش کنيم و به جاده موفقيت برگرديم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم

دیدار تیم‌های لیورپول و تاتنهام در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری لیورپول به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و تاتنهام عصر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۹ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لیورپول به‌پایان رسید.

محمد صلاح در دقیقه ۱۶، اندرو رابرتسون در دقیقه ۴۵، کودی خاکپو در دقیقه ۵۰ و هاروی الیوت در دقیقه ۵۹ گل‌های لیورپول را رقم زدند.

ریچارلیسون در دقیقه ۷۲ و سون هیونگ مین در دقیقه ۷۷ دو گل از گل‌های خورده را جبران کردند.

خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام کد خبر 750936

دیگر خبرها

  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت + فیلم
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات