Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیا عربشاهی گفت: پرسپولیس قطعا در لیگ قهرمان می‌شود و با تمرکز بیشتر می‌توانند در جام حذفی هم قهرمان شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال پرسپولیس با برتری یگ بر صفر مقابل استقلال برنده هشتادوپنجمین دربی پایتخت بود و فاصله سرخپوشان را با صدرجدول لیگ با یک بازی کمتر به دو امتیاز رساند. پرسپولیسی‌ها که با پیروزی مقابل استقلال از نظر روحی در بالاترین سطح قرار دارند امیدوار هستند در ادامه بازی‌های لیگ بتوانند صدرجدول را از پارس جم پس گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیا عربشاهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد پیروزی پرسپولیس در دبی پایتخت مقابل استقلال گفت: «پرسپولیس با نبود 3 بازیکن اصلی‌اش که در یکی دو سال گذشته 90درصد موفقیت‌های تیم مدیون حرکات این بازیکنان بود به ظاهر کار سختی مقابل استقلال داشت اما برانکو با چیدمان خوبی که مقابل استقلال انجام داد باعث پیروزی تیمش در دربی شد. استقلال در دو سمت کناره زمین می‌توانست فرصت های خوبی را ایجاد کند که برانکو با قراردادن ربیع خواه و کمال در پست هافبک دفاعی که به صورت عرضی بازی می‌کردند جلوی حملات استقلال را گرفت.»

وی ادامه داد: «نقطه ضعف استقلال فاصله زیاد بین دو مدافع مرکزی این تیم بود جایی که منشا و علیپور با فاصله نزدیک به هم بازی کردند و در نهایت هم با حرکات خودشان در این قسمت زمینه‌ساز پیروزی سرخپوشان شدند. پرسپولیس در نیمه اول هم می‌توانست گل بیشتری بزند اما با تعلل بازیکنان این تیم بازی را با یک گل به پایان رساند. در نیمه دوم هم فشار حملات استقلال روی دروازه پرسپولیس طبیعی بود چون این تیم نیاز به گل داشت و هافبک‌های پرسپولیس هم نتوانستند بازیسازی خوبی انجام دهند اما در دقایق پایانی با ورود سیامک نعمتی به زمین ابتکار عمل دست پرسپولیسی‌ها افتاد و فشار حملات استقلال کم شد.»

عربشاهی در مورد تاثیر زیاد خلیل‌زاده، حسینی و بیرانوند در برد پرسپولیس گفت: «خلیل‌زاده، حسینی و بیرانوند بهترین بازیکنان میدان در دربی بودند. این بازیکنان با پوشش‌های خوبی که انجام دادند مانع از گلزنی استقلال شدند. واقعا جلال حسینی با حضورش در ترکیب پرسپولیس نظم خاصی به خط دفاعی بخشید و در دو بازی گذشته توپی از دروازه‌ پرسپولیس رد نشد.»

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم در لیگ و جام حذفی گفت: «پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تیم کامل‌تری دارد و در نیم فصل دوم هم با برگشتن طارمی و مصدومان تیم با نفرات کامل بازی می‌کند. پرسپولیس قطعا در این فصل شانس اول قهرمانی است و در جام حذفی هم می‌تواند با تمرکز بیشتر به جام برسد.»

عربشاهی در مورد عملکرد استقلال با وینفرد شفر در ادامه لیگ گفت: «شفر مربی خوبی است و در چند بازی گذشته نظم خاصی در استقلال حکمفرما کرد. استقلال بازیکنان خوبی دارد و قطعا در ادامه راه می‌توانند به بازی‌های لیگ برگردند. استقلالی‌ها فکر قهرمانی در لیگ نباشند اما به نظر من می‌توانند جزء 3 تیم‌های بالای جدول قرار بگیرند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ

به گزارش همشهری آنلاین بازیکنان پرسپولیس خیلی امیدوار بودند تا با قهرمانی در جام حذفی حداقل اگر در لیگ به صدر جدول نرسیدند، فصل را بدون جام تمام نکنند. آخرین‌بار که آنها توسط آلومینیوم از جام حذفی کنار رفتند در لیگ هم ناکام بوده و جام را به استقلال دادند و هواداران پرسپولیس می‌ترسند این ماجرا باز هم تکرار شود. در همین راستا رختکن سرخپوشان بعد از بازی اصلا حال و هوای خوبی نداشت. وحید امیری که به‌عنوان کاپیتان تیم پنالتی را از دست داده بود بیشتر از همه نفرات احساس شرمندگی می‌کرد و بابت این موضوع هم از همبازیانش عذرخواهی می‌کرد؛ البته اکثر بازیکنان به وحید دلداری می‌دادند. در این میان چند بازیکن اسمی تیم به‌اضافه همراهان اعتقاد داشتند اوسمار با تعویض‌های بدش کمر تیم را شکسته و او مقصر اصلی این باخت است. در واقع اتفاقات بازی پرسپولیس در اراک باعث شد اوسمار تا حدی اعتماد شاگردانش را از دست بدهد.

کد خبر 847638 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم