Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:47:00 GMT

هرچه می خواهید فریاد بکشید، حزب الله ماندگار است

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۸۲۱۲۶

هرچه می خواهید فریاد بکشید، حزب الله ماندگار است

بیروت – ایرنا – شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله تحریم های اخیر کنگره آمریکا علیه حزب الله را ناشی از عصبانیت آنها از پیروزی های پی در پی مقاومت و شکست نقشه های آمریکا و اسرائیل در منطقه دانست و گفت: هرچه می خواهید فریاد بکشید، حزب الله ماندگار است.

به گزارش ایرنا، شیخ قاسم که روز جمعه در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموزان موسسه «المسار» در حومه جنوبی بیروت سخن می گفت تصریح کرد: امروز حزب الله به خوراک هر روز سخنرانی های رئیس جمهوری امریکا و اعضای دولتش تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها هر روز حزب الله را متهم به تروریسم می کنند و با تحریم های مالی تهدید می کنند.
وی با اشاره به تحریم هایی اخیر کنگره و مجلس نمایندگان آمریکا علیه حزب الله گفت: همه این اقدامات به این دلیل است که حزب الله مانع از اعطای شهروندی به پناهجویان در لبنان شده، راه آزاد سازی فلسطین را هموار کرده و طرح نابودی سوریه از سوی آمریکا را به شکست کشانده است.
مجلس نمایندگان و کنگره آمریکا به تازگی تحریم های تازه ای را علیه حزب الله تصویب کردند که بر اساس آن هرگونه ارتباط مالی با این حزب مشمول تحریم می شود.
به گفته شیخ نعیم قاسم ضدیت آمریکا با حزب الله به این خاطر است که حزب الله با گروه های تکفیری که بوسیله آمریکا و برخی کشورهای خلیج فارس حمایت می شد مبارزه و آنها را نابود کرد.
وی افزود: حزب الله با استفاده از سه گانه «ارتش، ملت، مقاومت» باعث قدرت گرفتن لبنان و استقلال بیشتر آن شد و اجازه نداد این کشور در راستای نقشه های عربی و بین المللی مورد سوء استفاده قرار گیرد.
معاون دبیرکل حزب الله افزود: آمریکا به حزب الله ظلم و تعدی می کند چون حزب الله برخاسته از دل مردم و نماینده تصمیم گیری های آزادانه آنهاست. حزب الله خواهان استقلال و آزاد سازی و در طرف مقابل تروریست های اسرائیلی و تکفیری قرار دارد.
وی با اشاره به حمایت های حزب الله از ثبات سیاسی و امنی کشور گفت: بعضی ها در کشور ما با حمله به حزب الله به دنبال کسب رضایت آمریکا و اسرائیل هستند و گمان می کنند قایق سوراخ ترامپ می تواند بعد از شکست های پی در پی آنها را به جایی برساند. آنها از پیروزی های حزب الله خشمگین هستند و نمایشنامه قهرمانی های خیالی خود را به اجرا می گذارند غافل از اینکه هیچ کس حرف آنها را باور نمی کند. خشم آنها از حزب الله برای این است که حزب الله مایه ثبات سیاسی در لبنان است و با التزام به قانون در برپایی نهادهای قانونی کشور سهم دارد. حزب الله بخشی از دولت است و در اداره کشور سهیم است و کاملا به توانایی ها و موضع گیری های میشل عون رئیس جمهوری لبنان اعتماد دارد.
معاون دبیرکل حزب الله همچنین روز گذشته در مصاحبه با شبکه «فرانس 24» تصریح کرد که تحریم های آمریکا در دشمنی آنها با سیاست های آزادی خواهانه حزب الله و جنگ آن با تروریسم اسرائیلی و تکفیری ریشه دارد.
وی تاکید کرد که ایران هیچ دخالتی در امور لبنان ندارد و سیاست های سعودی یک مشکل واقعی برای منطقه به شمار می آید.
شیخ قاسم همچنین عقب نشینی حزب الله از سوریه را منوط به یافتن راه حل سیاسی و نابودی تروریسم دانست.
خاورم*390*2054
انتشاردهنده: محمد خواجوئی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم

در ادامه حملات حزب الله لبنان به مقرهای سربازان رژیم صهیونیستی، اینبار در شهرک شتولا یکی دیگر از این مقرهای نظامی مورد هدف حملات نیروهای حزب الله لبنان قرار گرفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • خجالت بکشید!
  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • تحریم عاملی برای خودکفایی و پیش برندگی در کشور شده است
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله تحریم کرد
  • آمریکا پنج فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات