Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر جوان که برای انتقام گیری از دوستش وی را به بیابان های ورامین کشانده و او را آزار داده بود با حکم قضایی به شلاق و 2سال تبعید محکوم شد. آفتاب‌‌نیوز : پسر جوان که برای انتقام گیری از دوستش وی را به بیابان های ورامین کشانده و او را آزار داده بود با حکم قضایی به شلاق و 2سال تبعید محکوم شد.

رسیدگی به این پرونده از اوایل تابستان امسال به دنبال شکایت پسر 19 ساله ای به نام احسان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر جوان گفت: دو نفر از دوستانم به بهانه تفریح مرا سوار ماشین کردند و به بیابان های ورامین بردند.یکی از آنها به نام امیر گفت چون پشت سر او حرف زده ام قصد ادب کردنم را دارد. امیر مرا آزار داد وگفت نباید در این باره به کسی حرفی بزنم و گر نه ماجرا را به بچه های محل می گوید و آبرویم را می برد.


به دنبال شکایت پسر جوان وی به پزشکی قانونی معرفی شد. وقتی پزشکی قانونی آزار احسان را تایید کرد امیر و دوستش کیوان بازداشت شدند.امیر در بازجویی ها منکر آزار احسان شد. وی گفت: مدتی قبل پولی به احسان قرض دادم. قرار بود یک ماهه پولم را پس بدهد اما نداد. چند بار با او تماس گرفتم اما جواب تلفن هایم را هم نداد. من از طریق یکی از دوستانم برای احسان پیغام فرستادم که اگر پولم را ندهد از او شکایت می کنم. او هم حالا ماجرای دروغین آزار را مطرح کرده تا دیگر حرفی از پولی که به او قرض داده بودم نزنم.

کیوان نیز ادعا کرد از ماجرا آزار بی خبر است.

متهمان در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند. در جلسه دادگاه شاکی گفت: سر خیابان بودم که امیر و کیوان را سوار یک وانت دیدم. امیر از من خواست تا سوار وانت شوم و همراه آنها بروم. من هم قبول کردم. اما کیوان که راننده بود تغییر مسیر داد و به سمت حاشیه ورامین رفت. در محلی خلوت کیوان از وانت پیاده شد و امیر داخل خودرو مرا آزاد داد. او گفت پشت سر او حرف زده ام و به همین خاطر باید ادب شوم. آنها مرا در حاشیه ورامین رها کردند و رفتند.

دومتهم اما جرمشان را گردن نگرفتند و گفتند بی گناه هستند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و امیر را به 100 ضربه شلاق و 2سال تبعید به منطقه ای بد اب و هوا محکوم کرد. کیوان نیز به خاطر معاونت در این ماجرا به 74 ضربه شلاق محکوم شد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های ووشوی استان قم

با برگزاری رقابت‌های ووشوی استان قم در بخش ساندا  امیرعلی یونسی، امیرعباس صفری، ابوالفضل صالحی، علی اصغر بهاری، محمدکسری قمری، احسان ملکی و محمد طا‌ها قهرمانی در رده سنی نونهالان و در اوزان مختلف بر سکوی نخست ایستادند.

در رده نوجوانان محمدمهدی مغانلو، محمدمهدی همایی پور، امیرعباس صفایی پور، مهدی و ماهان شکوری، معین وفایی و امیرمحمد اکبری مقدم، مازیار کثیرلو و محمد مهدی رضایی قهرمان شدند.

در رده جوانان ابوالفضل سائلی، مانی حیدری، امیرحسین جهانشاهلو، حسن خدایاری، علی بیات، ابوالفضل نصرتی، کسری پارزج آباد، شروین علیجانی و احسان باقری عناوین نخست را از آن خود کردند.

در رده  بزرگسالان هم مهدی اکبری مقدم، مهدی امیرآبادی و مجید موحد نسب به عنوان قهرمانی رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو