Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود شکری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح های هادی در روستاهای تالش، رضوانشهر و ماسال به صورت ناقص اجرا شده و 99 درصد مراجعات مردم به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان ها به دلیل آن نقص هاست.
وی افزود: طرح های هادی روستاهای ییلاقی نیز در کمیته های برنامه ریزی مصوب شده است و چگونگی اجرای آنها بررسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: برنامه ششم توسعه کشور بر اساس تاکید مقام معظم رهبری، روستا محور است و باید ظرفیت های تولیدی روستاهای خود را برای ایجاد اشتغال پایدار فعال کنیم.
نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال گفت: به زودی مصوبه تامین یک و نیم میلیارد دلار اعتبار از صندوق توسعه ملی برای توسعه روستاهای کشور اجرا خواهد شد.
شکری ، رفع مشکلات جاده های ییلاقی تا قبل از شروع فصل سرما و تامین روشنایی معابر روستاهای منتهی به شهرها را برای امنیت دانش آموزان تردد کننده خواستار شد.
طرح های هادی برخی روستاهای تالش، رضوانشهر و ماسال نیازمند اصلاح و بازنگری است و در برخی مناطق ییلاقی، باید از نو طراحی شود و تعدادی از روستاهای ییلاقی نیز فاقد طرح هادی هستند.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: سید جلال سید محمدی**انتشار دهنده: بابایی
7106 / 7124 /6030

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صفری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با اعضای شورای شهر اردبیل، اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر اردبیل پس از یک دهه بلاتکلیفی در وزارت راه و شهرسازی تصویب و پس از طی مراحل، به‌زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان این‌که با اجرای طرح تفصیلی شهر اردبیل، بخش عمده مشکلات شهری رفع خواهد شد، افزود: با اجرای این طرح که در قالب پهنه‌بندی و با احصا کمبودها و معضلات شهری تهیه شده ضمن رفع نواقص و کاستی‌های طرح تفصیلی قبلی، نگاه ویژه‌ای به تأمین کمبود سرانه‌های عمومی شهر و رساندن سرانه‌های مورد نیاز به استاندارد کشوری شده است.

شهردار اردبیل ادامه داد: همچنین جبران کمبودهای مناطق کم برخوردار و توسعه متوازن و یکسان مناطق مختلف شهر از محور اصلی طرح تفصیلی جدید است.

صفری بیان کرد: قطعاً اصلاح ضوابط و موارد مدنظر در طرح تفصیلی باعث نوسازی، بهسازی، رونق و توسعه شهر در جهت‌های مختلف خواهد بود و شهروندان به زودی شاهد ثمرات مثبت این طرح می‌شوند.

وی به مبادی ورودی‌های شهر نیز اشاره کرد و گفت: اصلاح و توسعه مبادی ورودی‌های شهر اردبیل نیز در جهت ساماندهی ورودی‌ها در برنامه قرار دارد که با ساماندهی مبادی ورودی شهر، شاهد توسعه، رونق و وضعیت بصری مناسب و در شأن کلان‌شهر اردبیل خواهیم بود.

صفری همچنین با تقدیر و تشکر از زحمت‌های مسؤولان مرتبط با این امر خاطرنشان کرد: بی شک دستیابی و اتمام طرح مذکور در سایه تلاش این بزرگواران بوده و ابلاغ آن با پیگیری «علی نیکزاد» نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی توسط شورای عالی معماری و شهرسازی صورت گرفت.

کد خبر 6088363

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳