Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه پرداخت معوقات کارانه پرسنل این دانشگاه در گرو پرداخت دریافت بدهی سازمان بیمه سلامت است، گفت: میزان معوقات کارانه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی حدود ۱۴۰ میلیارد تومان است.

جمشید محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون اعتراض کارکنان بیمارستان ولایت رشت نسبت به عدم پرداخت معوقات‌شان اظهار داشت: علت تعویق در پرداخت کارانه کارکنان بیمارستان ولایت، عدم پرداخت بدهی سازمان بیمه سلامت به دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن پاسخ به موارد مطرح شده در فضای مجازی پیرامون اخراج کارکنان غیررسمی در صورت هرگونه اعتراض، این خبر را تکذیب کرده و افزود: فضای دوستانه برای تمام کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهت بیان مشکلاتشان وجود دارد.

محمدی با اشاره به اینکه حدود 13 ماه کارانه کارمندان بیمارستان ولایت پرداخت نشده است عنوان داشت: معوقات کارانه این کارمندان دانشگاه علوم پزشکی زمانی پرداخته می‌شود که سازمان بیمه سلامت، بدهی خود را به دانشگاه علوم پزشکی گیلان پرداخت کند.

وی با اعلام اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در مجموع بیش از 200 میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه کننده طلب دارد خاطرنشان کرد: سازمان بیمه سلامت بیش از 100 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی گیلان بدهکار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه کارانه یک ماه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان حدود بیش از 10 میلیارد تومان است گفت: میزان معوقات کارانه پرسنل دانشگاه علوم پزشکی در مجموع حدود 140 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

R7877/P41362/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی در حکمی دکتر حسن بختیاری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب کرد.

دکتر حسن بختیاری عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان است.

در این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

به گزارش مهر، پیش از این دکتر آرش خجسته ریاست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را برعهده داشت.

کد خبر 6090875

دیگر خبرها

  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت