Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:20:43 GMT

موضع فراکسیون امید درخصوص دو وزیر پیشنهادی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۲۸۱۴

موضع فراکسیون امید درخصوص دو وزیر پیشنهادی

تهران-ایرنا-تابناک در خبری آوردعه است:محمدعلی وکیلی عضو فراکسیون امید با اشاره به بررسی وزرای پیشنهادی علوم و نیرو در فراکسیون متبوع خود، گفت: اظهارات و دفاعیه‌های آقایان غلامی و اردکانیان در فراکسیون امید شنیده شد اما جمع‌بندی درباره آنها به تصمیم شورای مرکزی در روز صبح یکشنبه (7 آبان ماه) محول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک، عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو جزء وزرایی است که سطح کارشناسی دولت را ارتقا می‌دهد، افزود: وی دارای اعتبار جهانی است که می‌تواند از این مؤلفه برای برون رفت کشورمان از مشکلات حوزه آب مؤثر باشد. وی با تأکید براینکه وزیر پیشنهادی نیرو ظرفیت‌ها و تنگناهای کشور را به خوبی می‌شناسد، تصریح کرد: طرح‌های خوب در کنار تجربه بالای اردکانیان هم می‌تواند راهگشای مشکلات حوزه نیرو در کشور باشد.

وکیلی همچنین با اشاره به غلامی وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات هم اظهار کرد: وی باید در مدت چند روز باقی مانده تا زمان رأی اعتماد تلاش بیشتری برای شناساندن خود و برنامه‌های واقعی‌اش در اداره آموزش عالی به نمایندگان کند. عضو فراکسیون امید بیان داشت: با توجه به تجربه و برنامه‌های ارائه شده به وسیله غلامی و همچنین سطح انتظار در آموزش عالی کشور به نظر می‌رسد وی باید تلاش بیشتری انجام دهد.
نماینده مردم تهران ری شمیرانات و اسلامشهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا غلامی مورد هجمه برخی از اصلاح‌طلبان قرار گرفته است گفت: بنده نمی‌توانم قضاوت کنم که منشأ این موجی که علیه غلامی به راه افتاده است چیست، اما به هر حال حوزه آموزش عالی آنقدر مشکلات دارد که باید وزیر مورد نظر از حداکثر مشروعیت برخوردار باشد. وکیلی خاطرنشان کرد: وزیر آینده علوم باید بتواند با به کارگیری حداکثر توانش بر مشکلات کنونی حوزه آموزش عالی چیره شود و شخصی با یک پایه ضعیف در این حوزه مطمئنا به در بسته خواهد خورد.

تابناک/5آبان 96
اول*علیرضافرجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران

به گزارش جام جم آنلاین، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن درباره ایران موضع گیری کرد و گفت که کشورش، صحنه درگیری میان ایران و رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

وی در ادامه از آمادگی کشورش برای رساندن ۵۰۰ محموله کمک در روز به غزه هم دم زد.

وزیر خارجه اردن گفت: جنگ در غزه جنگی برای انتقام از ملت فلسطین و اهالی غزه است. هیچ چشم‌انداز حقیقی تا این لحظه برای پایان جنگ وجود ندارد.

الصفدی همچنین بیان کرد: فاجعه انسانی در غزه بدون راه حلی واضح، تشدید می‌شود و مواضع جامعه بین‌المللی تغییر کرده و همه می‌دانند که این جنگ بیهوده است.

وی بیان کرد: جنگ علیه غزه به نفع احدی نیست و به تشدید درگیری در منطقه منجر می شود.

وزیر خارجه اردن با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی هم گفت: اقدامات اسرائیل علیه مراکز عبادی در قدس، مسیحیان و مسلمانان را هدف قرار می دهد.

دیگر خبرها

  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران