Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- در حالی که گزارش های رسانه ای تاکنون از توسعه روابط نظامی، سیاسی وفرهنگی بین تل آویو وابو ظبی سخن گفته اند، اکنون شاهد عادی سازی روابط در زمینه ورزشی و حضور تیم جودوی رژیم صهیونیستی در رقابت‌های جودوی قهرمانی جهان در کشور امارات هستیم.

مسابقات 'گرند اسلم' که یکی از مسابقات معتبر بین المللی محسوب می شود، از پنجشنبه گذشته با حضور 277 جودوکار از 47 کشور از جمله ایران به میزبانی ابوظبی امارات آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روز یکشنبه شبکه الجزیره، در این مسابقات در وزن 66 کیلوگرم، تال فلیکر، ورزشکاری از رژیم صهیونیستی در این مسابقات حضور داشت ومدال طلا گرفت.
در حالی که شبکه دهم رژیم صهیونیستی بدون هیچ مشکلی، با خبرنگار اعزامی همراه تیم این رژیم درابوظبی به طور مستقیم وزنده مصاحبه ای انجام داده بود، میری رگو وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی، از امارات به خاطر آن چه در سایه قرار دادن تیم جودو این رژیم از نظر رسانه ای دانست انتقاد کرد.
در این مصاحبه خبرنگار اسرائیلی همچنین گفت که قصد دارد از روز اول این رقابت ها گزارش ویژه ای از ابوظبی ارسال کند.
هیچیک از کشورهای عربی به استثنای مصر واردن روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی ندارند و ورزشکاران اسرائیلی در مسابقات بین المللی معمولا با تحریم کشورهای عربی اسلامی مواجه هستند.
پیش از این در رقابت‌های المپیک 2016 وقتی ورزشکاری از رژیم صهیونیستی توانست ورزشکار مصری را شکست دهد، این ورزشکار مصری با همتای خود دست نداد و اعلام کرد که این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسد.
همچنین یک تنیس باز تونسی نیز چندی پیش وقتی فهمید قرار است با ورزشکاری از رژیم صهیونیستی بازی کند، این مسابقه را انجام نداد وعنوان کرد که آن را به رسمیت نمی‌شناسد.
روزنامه 'میدل إیست مانیتور' چندی پیش با انتشار اسنادی از سایت ویکیلیکس فاش کرد که هماهنگی های اقتصادی، دیپلماتیک امنیتی ونظامی بین ابوظبی وتل آویو به سرعت در جریان است و در این میان یوسف العتیبه سفیر امارات در آمریکا نقش مهمی در پیشرفت روند عادی سازی روابط کشورش با رژیم صهیونیستی دارد.
گزارش های خبری همچنین از مشارکت گادی ایزنکوت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در کنفرانسی با حضور سران ارتش برخی کشورهای عربی از جمله عربستان، مصر، امارات و اردن در آمریکا خبر داده اند که اولین دیدار رسمی مقام بلندپایه ارتش این رژیم با همتایان خود در کشورهای عربی است.
خاورم** 1453 *1049
مترجم: آمنه دهقان /انتشار دهنده: مریم کاظمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد

وزیر امور خارجه گفت: آفریقای جنوبی در صف کشورهای آزادیخواه قرار دارد و مایلم بر اهمیت استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی در کنار توسعه روابط دوجانبه تاکید کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی پیامی خطاب به نادلی پاندور وزیر همکاری و روابط بین المللی آفریقای جنوبی، فرا رسیدن روز ملی این کشور؛ روز آزادی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت.

در بخشی از پیام تبریک امیرعبداللهیان آمده است: به مناسبت این روز مهم در تاریخ کشور شما که آفریقای جنوبی را در صف کشورهای آزادیخواه قرار داد، مایلم بر اهمیت استمرار همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های بین المللی در کنار توسعه روابط دوجانبه تاکید می‌کنم.

وزیر امور خارجه کشورمان با مغتنم شمردن این فرصت، برای خانم پاندور سلامتی و موفقیت و برای ملت مبارز و دولت آفریقای جنوبی سربلندی و بهروزی آرزو کرده است.

کد خبر 748637

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • بالانسر ایران و اسرائیل
  • اردوغان: نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است | کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود ...
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند