Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- جمعی از کارگران شرکت مسکن و عمران قدس رضوی روز شنبه با مراجعه به دفتر کارگاه این شرت در سرخس واقع در شمال شرق خراسان رضوی خواستار دریافت مطالبات معوق خود شدند.

یکی از این کارگران به خبرنگار ایرنا گفت: از اردیبهشت ماه حقوق و اضافه کار 60 کارگر شرکت مسکن و عمران قدس رضوی در سرخس پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که خواست نامش ذکر نشود افزود: 2 هفته پیش نسبت این در خواست به صورت حضور مطرح شد و در پی مکاتبه با فرمانداری سرخس پنج میلیون ریال به حساب کارگران واریز شد.
او ادامه داد: شرکت مسکن و عمران حدود 6 کارگاه دیگر دارد که حدود 40 نفر در آنها مشغول کار هستند و آن کارگران نیز خواستار دریافت حقوق معوقه خود می باشند.
وی گفت: حق بیمه کارگران تا پایان مرداد ماه پرداخت شده اما بیمه تکمیلی این افراد به مشکل خورده لذا بیمه گر تکمیلی به آنها اعلام کرده شرکت مسکن و عمران در حق پرداختهای بیمه تکمیلی هم معوقه دارد.
وی افزود: مسئولان کارگاه به نقل از مدیدران شرکت مسکن و عمران قدس رضوی قول داده اند تا آخر هفته جاری مبلغی به حساب کارگران واریز شود.
مدیر روابط عمومی سازمان اقتصادی رضوی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: تولیت آستان قدس رضوی همیشه تاکید داشته حقوق کارگران در هیچ شرایطی و به هیچ دلیلی تضییع نشود.
رضا عباسی افزود: سازمان اقتصادی رضوی با جدیت پیگیر وصول مطالبات کارگران است و این موضوع با همگرایی و وفاق بین دولت و آستان قدس زودتر به نتیجه می رسد.
وی گفت: شرکتهای پیمانکاری باید پروژه برای انجام کار داشته باشند تا بتوانند حقوق کارگرانشان را پرداخت کنند. ظرف چند ماه گذشته در این خصوص رکود وجود داشته و در کنار این موضوع تعدادی از پروژه های متعلق به دولت هنوز پولشان پرداخت نشده به همین دلیل برخی مشکلات ایجاد شده است.
مدیر روابط عمومی سازمان اقتصادی رضوی افزود: با انتصاب جانشین جدید مدیر در سازمان اقتصادی رضوی چندین پروژه خوب دولتی جذب شده لذا امیدواریم نقدینگی و سرمایه در گردش شرکتهای پیمانکاری رونق گیرد و مشکلات کارگران هر چه زودتر رفع شود.
'شرکت مسکن و عمران قدس رضوی، شرکت ساختمانی بتن و ماشین قدس رضوی، شرکت مهندسان مشاور و شهرسازی، شرکت مهندسی آب و خاک و شرکت کارخانه های بنای سبک' زیرمجموعه های هلدینگ عمران و ساختمان سازمان اقتصادی رضوی هستند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری این مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد، خبر داد.

وی تصریح کرد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

وی افزود: باید فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کنیم تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تأمین مسکن مردم را کاهش دهیم.

کد خبر 6089975 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه