Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم‌مقام شرکت برق خراسان شمالی از انجام پروژه برق‌رسانی به ۱۳ معدن استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال در حال اجرا است.

علیرضا علیخانی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم در بجنورد اظهار داشت: پروژه برق‌رسانی به 13 معدن خراسان شمالی با اعتبار 3 میلیارد و 600 میلیون تومان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه برق‌رسانی به معادن بابا امان با پیشرفت فیزیکی 85 درصد، کوه کمر با پیشرفت 90 درصد، پیغو 95 درصد، فیروزه 70 درصد، یکه شاخ 90 درصد، دهگاه 55 درصد، 2 معدن در صفا با پیشرفت 50 درصد، 2 معدن در اسپاخو با پیشرفت 55 درصد، 2 معدن در تکمران شیروان با پیشرفت 70 درصد از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در حال تکمیل شدن است.

معاونت برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی تصریح کرد: 13 دستگاه ترانس 13 کیلو ولت آمپر نیز در این معادن به کار گرفته خواهد شد. همچنین 29 کیلومتر شبکه فشار متوسط برای این معادن احداث شده است.

علیخانی ادامه داد: پروژه برق رسانی به 3 پاسگاه مرزی داشلی قلعه، حصارچه و نامانلو از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در حال انجام است که تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

قائم‌مقام شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پروژه برق رسانی به پاسگاه مرزی داشتی قلعه 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. همچنین پروژه برق رسانی پاسگاه حصارچه 95 درصد و نامانلو 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در خصوص میزان اعتبارات برق رسانی به این پاسگاه بیان داشت: 23 کیلومتر شبکه فشار متوسط جهت برق رسانی به پاسگاه مذکور احداث شده است همچنین سه دستگاه ترانس هوایی 50 کیلو ولت آمپر برای این پاسگاه در نظر گرفته شده است که مجموعه اعتبارات برق رسانی به این 3 پاسگاه، 2 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

علیخانی ضمن اشاره به احداث 20 کیلومتر شبکه فشار متوسط در جاده شیروان به بجنورد افزود: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری یک پست فوق توزیع در شیروان راه‌اندازی شد که متاسفانه در سال گذشته ترانس این پست سوخت و مردم شیروان به مدت یک هفته از نعمت برق محروم بودند.

وی ادامه داد: برق مورد نیاز شهرستان شیروان در این مقطع زمانی از شهرستان بجنورد، فاروج و راز و جرگلان تامین شد. در سفری که استاندار خراسان شمالی به شهرستان شیروان داشت٬ دستور تخصیص اعتبار جهت احداث 20 کیلومتر شبکه فشار متوسط باقی مانده جاده شیروان به بجنورد را صادر کرد.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پروژه احداث شبکه فشار متوسط جاده شیروان به بجنورد با پیشرفت فیزیکی 95 درصد و با اعتبار 14 میلیارد ریال در حال انجام است.

انتهای پیام/

R7719/P1357/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان

وحید واسطه گفت: از ابتدای مهر ۱۴۰۲ تا ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ در حدود ۳۹ میلیون متر مکعب آب در مخازن سد‌های استان وارد شد.

او گفت :اکنون ۵۰ میلیون متر مکعب آب در مخازن سد‌های استان ذخیره‌سازی شده ودر مجموع ۲۲ درصد از ظرفیت مخازن سد‌های استان ذخیره آب دارد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان در ادامه گفت: در سال آبی جاری ۱۹۵ میلیمتر بارش ثبت شد که ۴۱ میلیون متر مکعب ورودی آب به سد‌های استان داشتیم، امابارش‌ها هفت درصد از میانگین ۳۰ سال اخیر کمتر است.

به گفته واسطه اکنون میزان ذخیره آبی در مخازن این سد‌های استان ۵۵ میلیون متر مکعب است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان درادامه با بیان اینکه امسال علارغم بارش‌های خوب بهاره امسال فقط ۵۰ میلیون متر مکعب آب و ۱۰ درصد کمتر پارسال در مخازن سد‌ها آب وجود دارد، گفت: این کاهش منابع آبی باعث می‌شود امسال فقط ۱۶ میلیون مترمکعب به بخش کشاورزی تحویل بدهیم یعنی ۹ میلیون متر مکعب کمتر از سال گذشته آب به بخش کشاورزی اختصاص می‌یابد.

خراسان شمالی هشت سد با ظرفیت ۲۲۲ میلیون متر مکعب آب دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد