Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، سید موسی خادمی در جلسه کارگروه سلامت لرستان در سخنانی با انتقاد از روند برگزاری جلسات این کارگروه و پیگیری مصوبات آن اظهار داشت: در این راستا باید آئین نامه و همچنین شاخص های مدنظر در این زمینه رعایت شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اجرای طرح «تعریف یک روز بدون ماشین» در لرستان گفت: نمی دانم این طرح چقدر قابل اجرا است، اما این طرح علاوه بر مردم برای کارکنان دولت نیز تعریف شود که تمام یک روز را بدون ماشین در محل کار خود حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان گفت: این طرح، طرح خوبی بوده و می توان آن را مصوب کرد و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی یک روز از هفته تمامی پارکنیگ های سازمان های دولتی و وابسته به دولت در استان بسته شود و کارکنان و مدیران در آن روز را پیاده در محل کار خود حضور پیدا کنند.

خادمی با بیان اینکه در این راستا روزهای سه شنبه پارکینگ های ادارات بسته باشد و مدیران و کارکنان در این روز بدون ماشین در محل کار خود حضور پیدا کنند گفت: البته باید بررسی کرد که با این اقدام مشکلات جدی تری به وجود نیاید، و اگر ایراداتی داشت آن را اصلاح کنیم.

استاندار لرستان گفت: دستگاههای اجرایی از محل کمک های رفاهی خود این اجازه را دارند برای کارکنانی که متقاضی درخواست دوچرخه برای حضور در محل کار خود هستند حمایت مالی لازم را داشته باشند و یا برای آنها دوچرخه خریداری کنند.

وی در بخش یگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت حمایت از کشتارگاههای مرغ در استان گفت: در این راستا اختصاص ۱۲ میلیارد تومان برای ۱۲ کشتارگاه مرغ استان تصویب شود و همچنین تسهیلات لازم با همکاری بانک ها برای راه اندازی خط دوم این کشتارگاهها پرداخت شود.

استاندار لرستان همچنین با اشاره به پسماندهای پزشکی آلاینده در استان گفت: در این رابطه نباید تعارف داشت و اگر جاهایی پسماند پزشکی آلاینده داریم از همین امروز با آنها برخورد صورت گیرد و تمامی کلینیک ها یا مطب های خصوصی که تولید زباله های پزشکی خطرناک می کنند بدون تعارف پلمب شوند.

خادمی با تاکید بر اینکه این موضوع با همکاری علوم پزشکی و نظام پزشکی در استان اجرا شود چرا که ما در بحث سلامت با کسی تعارف نداریم گفت: همچنین محیط زیست باید در این زمینه ورود پیدا کند و در جلسه بعدی کارگروه سلامت باید نتیجه اجرای این طرح ارائه شود.

وی همچنین همچنین با تاکید بر اینکه جلسات کارگروه سلامت باید به سمت کاربردی حرکت داده شود گفت: باید از قبل دستور کار جلسه ارسال شود و اولین دستور کار جلسه آینده نیز بررسی اجرای مصوبات جلسه قبل باید باشد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید در رابطه با مصوبات جلسات گزارش گیری لازم انجام شود گفت: همچنین موضوعات مختلف به ترتیب و دستور کار مشخص در این کارگروه باید مورد بررسی قرار گیرد.

true برچسب ها : استاندار لرستان سید موسی خادمی مدیریت پسماند true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید رضا تونی از نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج خبر داد و مطرح کرد: نظارت بر بارگیری پسماندهای ضایعات لامپ شرکت توزیع برق استان البرز توسط کارشناسان محیط زیست جهت انتقال به شرکت‌های امحا کننده پسماند انجام شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه جامع محیط زیست با حضور و نظارت کارشناسان محیط زیست هنگام بارگیری و پلمب، اقدام به انتقال پسماندهای ویژه خود به مراکز مجاز و مورد تأیید سازمان حفاظت محیط زیست کنند.

کد خبر 6096912

دیگر خبرها

  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد