Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@02:56:44 GMT

توضیح مهدی درمورد احتمال حذف سرخابی‌ها از آسیا

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۶۲۶۵

توضیح مهدی درمورد احتمال حذف سرخابی‌ها از آسیا

مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ از اعلام میزان بدهی استقلال و پرسپولیس و الزام آنها به تسویه حساب تا روز دوشنبه گلایه کرد.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی درباره صحبتهای سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ مبنی بر بدهی ۸ میلیاردی استقلال و پرسپولیس و الزام آنها به تسویه حساب تا روز دوشنبه، گفت: مبلغ بدهی نباید اعلام می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع برای فردی که مبلغ را اعلام می کند، مسئولیت و تعهد ایجاد می کند. شاید یک پرونده دیگر امروز به این باشگاه ها بیاید و یا شاید یک پرونده در حال رسیدگی باشد.

وی تاکید کرد: این اعداد و رقم ها باید از سوی باشگاه ها اعلام شود نه مسئولان سازمان لیگ. نباید از طرف ما مبلغی تعیین یا اعلام شود.

مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ در ادامه درباره صحبتهای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه خیلی امیدوار نیست استقلال به لیگ قهرمانان آسیا برسد؛ تصریح کرد: من در جریان این صحبتها نیستم. آقای تاج اطلاعات کاملی دارند ولی ممکن است گاهی اوقات اشتباهات اسمی در جریان صحبتها پیش بیاید.

مهدی خاطرنشان کرد: در هر صورت باشگاه های ما تا پایان وقت اداری (زمان به وقت مالزی محل کنفدراسیون فوتبال آسیا) فرصت دارند مدارک و مستنداتشان را ارائه بدهند.

وی در پاسخ به این سئوال که وضعیت باشگاه نفت در شرایطی که هنوز موضوع مالکیت آن حل نشده است چه می شود؟ گفت: باشگاه نفت نیاز دارد که مدارک بیشتری را در سیستم بارگذاری کند. بخش مستندات سایر باشگاه ها تقریبا کامل است ولی باشگاه نفت علاوه بر بحث بدهی، باید در بحث مالکیت، آکادمی و سایر موارد هم مدارکش را ارائه بدهد. آنها گفته اند که مدارکشان آماده است و ما هم امیدواریم امروز این مدارک بارگذاری شود.

مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ افزود: امیدواریم باشگاه های ما به ثبات خوبی برسند. همین باشگاه نفت در سالهای گذشته از جمله باشگاه هایی بود که ما در کارگاه های خودمان به خاطر نظم و انضباط، آنرا مثال می زدیم. الان نوسان مدیریتی آفت باشگاه های ما شده است.

مهدی همچنین  تاکید کرد: با شرایطی که باشگاه های ما دارند، باید واقعا از مدیران عامل استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی قدردانی شود. آنها حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان برای پرداخت بدهی ها، هزینه کرده اند؛ آنهم در شرایطی که این باشگاه ها از حق پخش محرومند. این مدیران گناهی نکرده اند و وارث بدهی های قبلی هستند که حالا باید آنها را پرداخت کنند. امیدواریم سازمانهای بالادستی این باشگاه ها در دو روز باقیمانده همکاری لازم را داشته باشند تا از این حلقه بسته، نجات پیدا کنند.

منبع: مهر ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند

خریداران بلوک ۸۵درصدی سرخابی‌ها موظفند در برنامه تقدیمی خود محور‌های ۶گانه سازمان خصوصی‌سازی را شامل اهداف کمّی و در برش‌های یک‌ساله رعایت کنند، در صورت عدم‌ایفای تعهدات این سازمان حق فسخ قرارداد واگذاری را خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها روز دوشنبه (سوم اردیبهشت) به‌قیمت هر سهم استقلال ۳ هزار و ۴۶ ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۵۸۰ ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان معامله شد.

بر این اساس ۶ بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

همچنین ۱۰ درصد این معامله باید به‌صورت نقدی و ۹۰ درصد دیگر به‌صورت اقساطی انجام شود، و بخش نقدی قطعی شده است و بخش اقساطی هم در اقساط ۶ ماهه توسط کنسرسیوم‌ها پرداخت خواهد شد.

بر این اساس خریدار موظف است در برنامه تقدیمی خود برای اداره و توسعه بنگاه، محور‌های زیر را هدف‌گذاری نماید. این برنامه که می‌باید شامل اهداف کمّی و در برش‌های یک‌ساله باشد، جزء تعهدات خریدار است و به‌طور منظم مورد پایش قرار خواهد گرفت. در صورت عدم‌ایفای تعهدات این بند سازمان خصوصی‌سازی حق فسخ قرارداد واگذاری را خواهد داشت.

الف ـ پیش‌بینی منابع درآمدی جدید و پایدار و افزایش درآمد از محل منابع فعلی.

ب ـ مدیریت هزینه و راهبرد جذب بازیکنان و کادر فنی.

ج ـ کاهش بدهی‌های معوق.

د ـ خروج از زیان انباشته و سودآوری پایدار شرکت.

ه ـ برنامه تقویت و توسعه تیم‌های پایه و کسب درآمد از این محل؛ و ـ هدف‌گذاری جایگاه و رتبه تیم بین باشگاه‌های ایران و آسیا.

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند