Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین ویژه‌نامه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات امروز (ششم آبان ماه) توسط روزنامه «نوآوران» منتشر شد.

به گزارش ایسنا، پس از برگزاری مراسم افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، اولین ویژه‌نامه این نمایشگاه توسط روزنامه نوآوران میان غرفه‌ها توزیع شد.

نخستین ویژه‌نامه این دوره از نمایشگاه مطبوعات با تیتر «نمایشگاه مطبوعات؛ فرصتی برای گسترش همگرایی مردم، مسئولان و رسانه‌ها» منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بولتن خبری مصاحبه‌هایی با نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه، تحلیلگران، کارشناسان و روزنامه‌نگاران درباره کارآیی و فرصت‌های نمایشگاه مطبوعات گفت‌وگوهایی انجام شده است.

علی اکبر فرهنگی، محمد سلطانی‌فر، محمد دادگرا، وحید عقیلی، محمدرضا رسولی، اکبر نصراللهی، ناصر بزرگمهر، علی گرانمایه‌پور و شهناز هاشمی از جمله اساتیدی هستند که درباره وظیفه رسانه‌ها، فرصت‌های نمایشگاه مطبوعات و تاثیرات فضای مجازی بر عملکرد رسانه‌های رسمی در گفت وگو با روزنامه نوآوران عقاید خودشان را مطرح کردند.

یادداشت ویژه‌نامه روزنامه نوآوران برای نمایشگاه مطبوعات با عنوان «روزنامه‌نگاری یا بولتن‌نگاری» نوشته شده است.

در بخشی از این یادداشت آمده است که: «متاسفانه بسیاری از اصحاب رسانه عملا با هدف کسب درآمد قلم می‌زنند و اصطلاحا قلم به مزد هستند و یا در برخی موارد به ارگان کذب و یا جریانی سیاسی تبدیل شده اند؛ این در حالی است که یکی از ویژگی‌های خبرنگار حرفه‌ای، رعایت اصل بی‌طرفی در عین پاسخ به روحیه کنجکاوی مخاطب است نه اینکه بنشیند و به انتشار اخبار سفارش‌شده روابط عمومی سازمان‌ها بپردازد».

این ویژه نامه همچنین گزارشی از نشست های تخصصی نمایشگاه مطبوعات در بخش بین الملل و دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از ۵ آبان تا ۱۲ آبان ماه با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید

جواد افهمی از انتشار کتاب تازه خود با عنوان «دختران قبیله جنگ» برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد. - اخبار فرهنگی -

جواد افهمی نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌  از انتشار رمان تازه خود با عنوان« دختران قبیله جنگ» برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت:  این رمان از سوی انتشارات خط مقدم منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: این رمان در موضوع محور مقاومت نوشته شده و به جنگ داخلی سوریه و ماجرای معترضان و  سلاح به دستان در سال‌های 2012 تا 2013 در سوریه می‌پردازد. در حقیقت دوره تاریخی قبل از حضور داعش و ابتدای شروع ناآرامی‌‌ها و شلوغی‌های سوریه.

افرایش 110 درصدی قیمت کتاب در آستانه نمایشگاه

 افهمی افزود: رمان برگرفته از یک رخداد واقعی است که برای روستائیانی در حوالی فوعه اتفاق افتاده است،‌ روایت گروگانگیری زنان یک روستای شیعه‌نشین است که در یک اتوبوس در حال حرکت به نقطه‌ای دیگر هستند.

وی ادامه داد: گفت‌وگوها و تحقیقات درباره این واقعه در سفری که در سال‌های گذشته به سوریه داشتم،‌ انجام شد و نتیجه این گفت‌وگوها و تحقیقات دو کتاب «بادهای سرکش هندوکش» و «دختران قبیله جنگ» شد. اولی پیشتر منتشر شد و دومی نیز در راه انتشار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویرنگاری نرم از مداخله‌گرایی آمریکا
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است