Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- نماینده مردم شهرستان های کوهرنگ، اردل، کیار و فارسان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۰ خانه ورزش روستایی در چهارمحال و بختیاری احداث می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کاظمی پیش از ظهر شنبه در مراسم آغاز چهارمین المپیاد ورزشی روستاییان استان با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرکرد در هفته گذشته، گفت: درصورتی‌که نتایج بررسی‌های انجام‌شده نشان دهد که حوزه ورزش استان در بعد سخت‌افزاری از جمله اماکن ورزشی و تجهیزات و بعد نرم‌افزاری مانند حامیان مالی با مشکل روبروست، دولت یک خط اعتباری ویژه‌ای برای استان در نظر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی اظهارنظرها در فضای مجازی در خصوص دستاوردهای سفر وزیر ورزش و جوان به چهارمحال و بختیاری، افزود: مکاتبات لازم برای تعیین وضعیت حوزه ورزش استان انجام‌شده است و به‌زودی اعتبارات محقق می‌شود.

نماینده مردم شهرستان های کوهرنگ، اردل، کیار و فارسان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ورزش استان چهارمحال و بختیاری مظلوم واقع‌شده و در بخش بانوان و مناطق روستایی این مظلومیت مشهودتر است، تصریح کرد: با اختصاص اعتبارات، بخشی از طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی استان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و ورزش استان با برنامه‌ریزی‌های مطلوب به دوران پرافتخار خود بازخواهد گشت.

کاظمی در پایان از اختصاص مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال برای تهیه تشک کشتی در شهر اردل خبر داد و گفت: با نظر مساعد فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی شرایط لازم برای ایجاد ۳۰ خانه ورزش روستایی در چهار شهرستان اردل، کوهرنگ، فارسان و کیار فراهم می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای هوا در شهرکرد و بلداجی سه درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود