Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک پس از برگزاری جلسه ستاد بازی های المپیک و آسیایی گفت: ما در این نشست ها تمام تلاشمان را می کنیم تا مشکلات کمتر و شرایطی فراهم شود تا کاروان ایران به بهترین شکل ممکن به این بازی ها اعزام شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از  وزارت ورزش و جوانان،  کیومرث هاشمی در پایان جلسه مشترک ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی گفت: در جلسات قبل رشته هایی که باید در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شرکت کنند مصوب شد و بنا شد برنامه های خود را اعلام کنند تا اعضای جلسه اشراف کامل روی موضوع داشته باشند و بر اساس ارزیابی اولیه خود فدراسیون ها بازخوردی به جلسه بدهند تا بر اساس این بازخوردها ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی در خصوص رشته های اعزامی و تعداد نفراتشان به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته ملی المپیک افزود: موضوعات دیگری که در جلسه امروز مطرح شد بازی های پاراآسیایی معلولین و المپیک زمستانی بود که بنا شد ۲ مرد و ۲ زن که در صحرانوردی و آلپاین کسب سهمیه کرده اند به بازی های المپیک زمستانی در بهمن ماه اعزام شوند. البته تا آن موقع اگر افراد جدیدی هم کسب سهمیه کنند به این رقابت ها اعزام می شوند.

هاشمی برگزاری این جلسات را بسیار مهم دانست و ادامه داد: این جلسات زمینه هماهنگی هرچه بیشتر کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان را فرآهم می کند و همفکری این دو نهاد در یک فضای تفاهمی به نتایج بهتر در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ کمک شایانی می کند. تلاش ما بر این است که هم به لحاظ تعداد مدال و هم به لحاظ جایگاه در جاکارتا عملکرد بهتری داشته باشیم هرچند که کار بسیار سخت است. سایر کشورها بیکار ننشسته اند و ما در این نشست ها تمام تلاشمان را می کنیم تا مشکلات کمتر و شرایطی فراهم شود تا کاروان ایران به بهترین شکل ممکن و با کمترین دغدغه به این بازی ها اعزام شود.

رییس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: تدبیر سلطانی فر برای برگزاری این جلسات با فاصله زمانی کمتر برای برنامه ریزی دقیق تر و رفع بسیاری از مشکلات کمک کننده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟

در اولین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال ۱۴۰۳، یکی از مباحثی که مطرح شد مربوط به حقوق ورزشکارانی است که سهمیه المپیک پاریس را دارند.

کمیته ملی المپیک از آذر ۱۴۰۲ تصمیم گرفت به نفراتی که سهمیه المپیک پاریس را دارند، ماهیانه مبلغی را پرداخت کند. با توجه به اینکه ورزشکاران در زمان‌های مختلف صاحب سهمیه المپیک شده‌اند این سوال برایشان پیش آمده در حدفاصل بین آذر ۱۴۰۲ تا زمانی‌که سهمیه گرفته‌اند نیز به آنها حقوق پرداخت می‌شود یا خیر؟

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان جلسه هیات اجرایی در مورد مدت زمانی که المپین‌ها حقوق دریافت می‌کنند به رسانه‌ها اعلام کرد:"این مسئله هم مشخص شده و اختیار آن به ریاست کمیته ملی المپیک سپرده شد. در مصوبه ابلاغی به فدراسیون‌ها، پرداخت حقوق از زمان کسب سهمیه المپیک عنوان شده است. "

با این وجود برخی اعضای هیات اجرایی در جلسه هیات اجرایی مخالف پرداخت حقوق به المپین‌ها از زمان گرفتن سهمیه المپیک بودند. آنها معتقد بودند با این مصوبه در حق کسانی که دیرتر سهمیه می‌گیرند اجحاف می‌شود و در این صورت برخی ورزشکاران ممکن است نهایتا یک یا دو ماه حقوق دریافت کنند.

بر این اساس برخی اعضا خواستار این شدند این مصوبه اصلاح شود و پرداخت حقوق نهایتا از دی ۱۴۰۲ انجام شود و نفراتی که دیرتر صاحب سهمیه شدند، ما به التفاوت آن را دریافت کنند.

با توجه به این موضوع باید دید هیات اجرایی این مصوبه را می‌تواند به صورت مکتوب اصلاح کند یا خیر و جلسه بعدی هیات اجرایی می‌تواند تکلیف این مسئله را مشخص کند؟

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست