Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-07@14:48:24 GMT

مدیرکل جدید صداوسیمای اردبیل منصوب شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۹۹۲۵۲

مدیرکل جدید صداوسیمای اردبیل منصوب شد

به گزارش امتداد نیوز، در مراسمی با حضور علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیما و جمعی از مسئولان استانی علی ملااحمدی به عنوان مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز اردبیل منصوب شد.

دارابی در این مراسم با اشاره به فعالیت های شبکه های استانی صداوسیما در بخش های مختلف گفت: ٣٣ شبکه استانی با استفاده از توان و ظرفیتی که در اختیار دارند آیینه تمام نمای تمامی رخدادهای کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور استان ها نقد منصفانه و پرهیز از هرگونه مچ گیری و سیاه نمایی در شبکه های استانی صدا و سیما را از مهمترین فعالیت های آنها عنوان کرد و افزود: شبکه های استانی با تولید برنامه های تاثیرگذار زبان گویای مردم هستند.

وی با اشاره به فعالیت های صدا و سیمای اردبیل مردم این استان را مردمی متدین و با ریشه ایران اسلامی دانست و گفت: اردبیل پیشگام حفظ ارزش های اسلامی در تاریخ ایران بوده است و بسیاری از مشاهیر ایران مربوط به این استان هستند که باید شناسانده شوند. امسال ۳۳ مستند از مراکز و ۲ مستند فاخر در ۱۴ هزار دقیقه از پیاده روی اربعین در هر استان تهیه شده است که به زودی از شبکه های سراسری و بین المللی پخش خواهد شد.

آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم با اشاره به جنگ رسانه ای حاکم در دنیا گفت: برای غلبه بر هجمه های رسانه ای باید در مجموعه صدا وسیما از نیروهای کاربلد، انقلابی، متخصص و با انگیزه بهره جست.

وی افزود: از مدیرکل جدید صداوسیمای استان اردبیل می خواهم به شبکه سبلان به عنوان شبکه استانی نگاه نکند. شبکه سبلان بین المللی است و مردم جمهوری آذربایجان تمام برنامه های شبکه سبلان و رادیو آران را با علاقه دنبال می کنند.

 صدیف بدری نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز دیجیتالی کردن شبکه های تلویزیونی در سراسر استان به ویژه مناطق روستایی، توجه به زیرساخت های صداوسیما ، تولید سریال ها و فیلم های پرمحتوا و توجه به معیشت کارمندان را از معاون امور استان های سازمان صداوسیما خواست.

اقبال عباسی سرپرست استانداری اردبیل نیز گفت: صداوسیما باید در تولید و پخش برنامه های خود به عنوان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران عمل کند و از سلایق مختلف بهره می برد. قوام و دوام دولت ها به اطلاعات، ارتباطات و انتظامات وابسته است و در عصری که تمام اطلاعات با یک تلفن همراه جابجا می شود باید نیروهای شاغل در مجموعه صدا و سیما به علم و تجهیزات روز مجهز شدند.

عبدالله مددی مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز اظهار کرد: اقدامات بسیاری در طول ۶ سال خدمتم در صدا و سیمای مرکز اردبیل انجام گرفت که همه آنها به کمک هنرمندان و کارمندان صدا و سیمای مرکز اردبیل بوده است. ۷ هزار دقیقه تعهد برنامه‌سازی ما در سال گذشته در حوزه اقتصاد مقاومتی بوده است که ما ۲۱ هزار دقیقه در این زمینه برنامه‌سازی کردیم.

در پایان این مراسم که در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد از زحمات ۶ ساله عبدالله مددی مدیر کل سابق مرکز تقدیر و سکان داری مجموعه صدا و تصویر مرکز اردبیل به علی ملا احمدی سپرده شد.

علی ملااحمدی پیش از این قائم مقام مرکز خلیج فارس بود و تهیه کنندگی تلویزیونی، مدیریت روابط عمومی، معاونت سیما و مشاور اجرایی و تولید پیام صداوسیمای مرکز ارومیه، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی را در سابقه خود دارد.

true برچسب ها : اردبیل صدیف بدری علی دارابی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: بارش‌های سیل‌آسا از بعد از ظهر امروز تا آخر وقت شنبه مرکز و شمال استان اردبیل را در بر می‌گیرد. - اخبار استانها -

مهدی خدمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر اردبیل در وضعیت هشدار هواشناسی سطح نارنجی به سر می‌برد که با تغییر جوی به سطح زرد هواشناسی از بعد از ظهر امروز، شاهد بارش‌های متناوب و سیل‌آسا در اردبیل و شمال استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت بحران اردبیل در آمادگی کامل به سر می‌برد، تصریح کرد: با توجه به حادثه تلخ فوت هفت نفر از هموطنانمان در سیل سال گذشته، آمادگی‌های لازم برای مقابله با بحران‌های احتمالی اندیشیده شده و مدیریت بحران اردبیل با اعلام آماده‌باش در میدان کار قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: به کوهنوردان توصیه کرده‌ایم در صورتی که صعود اجباری ندارند، برنامه‌های ورزشی و کوهنوردی خود را به روزهای آینده موکول کرده و مسافران نیز باید از هرگونه اتراق در مسیل‌ها و مناطق آبگیر خودداری کنند.

خدمتی افزود: مدیریت بحران اردبیل با برگزاری جلسات فوق‌العاده تمهیدات لازم را برای وقوع سیلاب اندیشیده و با توجه به اینکه احتمال سیلابی شدن شهرهای شمال استان وجود دارد، در تمامی شهرستان‌‎ها مدیریت بحران اعلام آماده‌باش کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل بیان کرد: از بعد از ظهر امروز شاهد طوفان باران، رگبار رعد و برق و تگرگ در مناطق مختلف استان خواهیم بود که شایسته است مردم به هشدارهای هواشناسی توجه کرده و آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شبکه استانی گلستان
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • ارتفاعات سبلان برفی می‌شود
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان