Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، نورعلی خزاعی در حاشیه برگزاری انتخابات یاد شده که در مجتمع فرهنگی نور شهرستان سنندج برگزار شد، گفت: این انتخابات در چهار حوزه انتخابیه شهرهای بیجار، قروه، کامیاران و سنندج برگزار شده است.

وی بیان کرد: در راستای برگزاری این انتخابات ۵۰ نفر کاندیدا شده‌اند که از این تعداد ۴  نفر زن و ۴۶  نفر مرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شورای هیئات مذهبی در سطح کشور از سال ۸۲ تشکیل شد و به توشیح مقام معظم رهبری رسید و نخستین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی در سال ۸۲ برگزار و رسما کار خود را آغاز کرد.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان گفت: این شورا به معرفی و شناسایی هیئات مذهبی در سطح کشور و استان کردستان می‌پردازد و بانک اطلاعاتی هیئات مذهبی را تکمیل می‌کند.

خزاعی اضافه کرد: پنجمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی استان کردستان امروز جمعه پنجم آبان ماه جاری همزمان با سراسر کشور در استان کردستان نیز برگزار شده است.

وی عنوان کرد: در راستای برگزاری انتخابات یاد شده  ۲۸ نفر از چهار حوزه انتخابیه به عنوان اعضای اصلی شورای هیئات مذهبی شهرهای بیجار، قروه، سنندج و کامیاران انتخاب و معرفی می‌شوند و همچنین ۱۰ نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب خواهند شد.

وی یادآور شد: برای برگزاری بهتر انتخابات شورای هیئات مذهبی در سطح استان کردستان حکم بازرسی به هشت نفر از بازرسان استان از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان و حراست اداره‌کل تبلیغات اسلامی اعطا شده است و نمایندگان نیروی انتطامی، فرمانداری، اداره‌کل اطلاعات دذر محل اخذ رای حضور دارند.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان اضافه کرد: در راستای برگزاری انتخابات و حضور حداکثری شرکت اعضای هیئات مذهبی در این انتخابات فضاسازی محیطی به همت ادارات تابعه اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان انجام شده است.

خزاعی گفت: هیئات مذهبی به عنوان مشعل روشنی در مسیر اعتلای فرهنگ دینی و فرهنگ عاشورایی فعالیت دارند و بازوان توانمند تبلیغات اسلامی به شمار می‌روند که بعنوان پل ارتباطی مردم و سازمان محسوب می‌شوند واین ماموریت با عشق و علاقه و با تعهد قلبی انجام می‌پذیرد.

true برچسب ها : تبلیغات اسلامی کردستان مجمع انتخابات هیات مذهبی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۸۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است