Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدناصر نیکبخت روز شنبه در بازدید سرزده از مدیریت امور شعب بانک ملت بیان کرد: بانک ها مکلف به جذب سهمیه رونق تولید هستند تا بتوانند از سهمیه باقی مانده استان های دیگر استفاده کنند.
وی اضافه کرد: نجات اقتصاد با اشتغال جوانان میسر می شود بنابراین برای ایجاد اشتغال، سرمایه گذار نباید بین بانک و دستگاه اجرایی سرگردان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار همدان افزود: بانک های استان نسبت به همکاری برای رونق تولید تلاش می کنند ولی این تعامل باید با سرعت عمل بیشتری همراه باشد.
نیکبخت تاکید کرد: همه باید برای اجرای اقتصاد مقاومتی پیشگام شوند و در راستای اجرای این مطالبه همکاری داشته باشیم.
وی گفت: سازمان های مسئول مکلف شدند روند کار را به صورت مستمر پیگیری کنند تا هیچ متقاضی بین دستگاه اجرایی و بانک ها سرگردان نباشد.
وی تاکید کرد: برای توفیق و سربلندی استان همدان در ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی باید همه حمایت و کمک کنند.
استاندار همدان از مدیران بانک ها خواست از فرصت رونق تولید بهترین بهره را ببرند و در جذب اعتبارات این حوزه فعال شوند.
نیکبخت یادآوری کرد: گزارش هفته گذشته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در زمینه عملکرد بانک ملت در شان این بانک نبود.
وی اضافه کرد: در این گزارش بانک ملت عنوان کرده که نمی تواند سهم خود را جذب کند تا برسد به اینکه برای جذب سهم استفاده نشده دیگر استان ها برنامه داشته باشد.
استاندار همدان افزود: مدیرعامل بانک ملت موضوع پرداخت نکردن سرمایه ثابت را درست ندانستند و دستور دادند موانع رفع و تسهیلات پرداخت شود و این نوع دستور و همکاری موجب شد بانک ملت در همدان روان تر از دیگر بانک ها درارائه تسهیلات رونق تولید همکاری کنند.
نیکبخت اضافه کرد: بانک ملت در ارائه تسهیلات از منابع و مصارف وضعیت خوبی دارد اما در سهم رونق تولید باید بیش از گذشته تلاش کند.
در مذاکره تلفنی استاندار همدان با مدیرعامل بانک ملت موانع مطرح شده در دیدار صبح امروز استاندار با هیات مدیره بانک ملت استان همدان از جمله پرداخت نشدن تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش 6 ماهه که درخواست یکساله بودن آن مورد نظر بود مطرح شد و' هادی اخلاقی 'مدیرعامل بانک ملت دستور همکاری و رفع موانع را صادر کردند.
استاندار همدان پیش از حضور سرزده در بانک ملت از بانک صادرات بدون هماهنگی قبلی بازدید کردند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود

فرماندار همدان از ایجاد شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان خبر داد و گفت: امسال ۳۰۰ هکتار به پهنه صنعتی شهرستان همدان افزوده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مسلم مخفی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه امور زیربنایی شهرستان با بیان اینکه راستی آزمایی اشتغال همدان با 97 درصد مورد تایید قرار گرفته است اظهار داشت: سال گذشته شهرستان همدان در حوزه اشتغال عملکرد قابل قبولی داشته است.

مخفی به صدور 17000 مجوز کسب و کار در سطح شهرستان اشاره و بیان کرد: در حوزه ایجاد مشاغل خانگی و مشاغل خرد اقدامات خوبی در حال شکل‌گیری است که تحقق شعار سال را عملی می‌کند.

فرماندار همدان با قدردانی از عملکرد مثبت شرکت شهرک‌های صنعتی عنوان کرد: امسال 300 هکتار به پهنه صنعتی شهرستان همدان افزوده می‌شود که این اقدام شهرک‌های صنعتی بسیار مثبت و قابل تقدیر است.

وی ضمن قدردانی از توجه ویژه استاندار به شهرستان همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی کارهای مقدماتی ساخت شهرک صنفی بازیافت ضایعات را تسریع کنند چرا که این اقدام هم ایجاد اشتغال مناسبی به دنبال دارد و علاوه بر آن به ساماندهی افراد فعال در این حوزه کمک می‌کند.

مخفی بیان کرد: سال گذشته و با راه‌اندازی سلسله نشست‌های تخصصی مشاغل خانگی در مناطق مختلف شهر همدان، شاهد صدور 13 هزار مجوز و رشد 60 درصدی مجوزهای کسب و کار و مشاغل خانگی در شهر همدان بودیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز