Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و هیأت همراه با امام جمعه تبریز دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سیدجواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی همراه با معاون دانشجویی و فرهنگی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای تیم رباتیک IRC دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی در بیت نماینده ولی‌‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگجی در این دیدار اظهار کرد: «الحمد‌لله دانشگاه آزاد اسلامی در سه دهه فعالیت خود در تمام زمینه‌‌های علمی و پژوهشی پیشرفت کرده و توانسته در عرصه‌‌های ملی و بین‌‌المللی سکوهای برتری را احراز کند که این از آرزوهای ما در سال‌‌های ابتدایی تأسیس این دانشگاه بود.»

وی افزود: «اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی با بنای صحیحی که در زمینه فناوری رباتیک پایه‌‌گذاری شده مهد علم و فناوری در منطقه است و روز به روز شاهد ارتقا و پیشرفت و کسب مقام‌‌های ملی و بین‌‌المللی در بخش رباتیک هستیم.»

محمد نریمانی راد معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌‌های حجت‌‌الاسلام آل‌هاشم گفت: «کسب موفقیت‌‌های ملی و بین‌‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی در حوزه رباتیک و ارتقای کمی و کیفی دیگر واحدهای استان در علوم پژوهشی و علمی، مرهون مدیریت و درایت صحیح و مدبرانه آقای انگجی است. چرا که وی از شجره طیبه و فرزند خلف آیت‌‌الله العظمی انگجی(رضوان‌الله تعالی) بوده و همواره دلسوزانه در راه اعتلای همه جانبه دانشگاه آزاد اسلامی استان از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نورزیده است.»

در ادامه آرش رنجبران رئیس واحد ایلخچی با ارائه گزارشی از دانشگاه و توسعه مباحث فناوری اظهار کرد: «حدود 14 سال است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی تأسیس شده و خوشبختانه در عمر کوتاه و با برکت خود توانسته است افتخارات بزرگی هم برای استان آذربایجان شرقی و هم برای کشور عزیزمان کسب کند و شاخص‌‌ترین آن، حوزه رباتیک است».

وی افزود: «در سال 2016 تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی موفق شد مقام سوم جهان را در بین تمام قدرت‌‌های صاحب نام جهان در کشور آلمان به دست آورد و در سال 2017 پس از کسب مقام اول مسابقان ایران، مجوز حضور در مسابقات جهانی 2017 کشور ژاپن را دریافت کرد و در دشوارترین لیگ مسابقات، یعنی لیگ ربات‌‌های انسان‌‌نمای بزرگسال مقام سوم جهان را به دست آورد.»

عباس زاده سرپرست تیم رباتیک IRC دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی نیز در این دیدار از روند رو به جلوی تیم رباتیک سخن گفت و پس از معرفی اعضای تیم رباتیک افزود: «این تیم در سال 1384 تشکیل شده و از آن به بعد ما نفرات اصلی تیم از جمله آقای دکتر سعیدوند کاپیتان تیم را حفظ کرده‌‌ایم و توانسته‌‌ایم در این مدت ربات‌‌های مختلفی از جمله: ربات‌‌های پرنده، دندانپزشک، انسان‌‌نمای کوچک و در نهایت رباتی که بسیار تکنولوژی پیچیده‌‌ای دارد، یعنی ربات انسان‌‌نمای بزرگسال را طراحی و بسازیم.»

اعضاء تیم رباتیک IRC دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی عبارتند از: آرش رنجبران، مرتضی عباس‌‌زاده(سرپرست)، سعید سعیدوند(کاپیتان)، غفور علی‌پور، وحید علیزاده، فرید مهدوی و معصومه جعفری.

در این دیدار حجت‌‌الاسلام آل‌هاشم هم اظهار کرد: «موفقیت تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی قابل تقدیر است. آن گونه که از گزارش‌‌ها مشخص است در بنیان این موفقیت‌‌ها اولاً روحیه تعاون و همکاری در این دانشگاه حاکم است و دوماً مدیریت قوی و مستمر باعث این شکوفایی شده است.»

وی افزود: «یکی از توطئه‌‌ها و خیانت‌‌های رژیم گذشته این بوده که کشور را تک قطبی و فقط وابسته به درآمد نفتی کرد. در حالی که با وجود این همه منابع معدنی و پتانسیل‌‌های قوی در کشور می‌‌توانیم درآمدزایی خوبی داشته باشیم. امروزه با دستورات مقام معظم رهبری و تلاش مستمر مسئولان کشور تا حدودی توانسته‌‌ایم از اقتصاد تک‌‌محصولی و اتکاء به نفت رهایی یابیم اما هنوز در اول راه هستیم. لذا جوانان و محققان و اندیشمندان ما با وجود تحریم‌‌ها و جنگ‌‌های اقتصادی که از اول انقلاب اسلامی بر این ملت تحمیل شده باید راهی دیگر باز کنند و آن با تولید علم، دانش و فناوری میسر است.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حبیب آبراهه روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۴۵ درصد از تصادفات فوتی استان در ۹ محور سرچم-اردبیل، مراغه-هشترود، اهر- تبریز، شبستر-تسوج، تبریز-صوفیان، مرند-خوی، فرعی یکانات، جلفا-مرند، قطعه دوم محور جزیره و آزادراه پیامبر اعظم (ص) اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که نخستین دلیل تصادفات استان عدم توجه به جلو است، گفت: در این خصوص اعمال قانون برای استفاده از موبایل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6089361

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی