Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@11:02:36 GMT

زکی پور بدون جانشین در دفاع چپ

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۲۰۲۶

زکی پور بدون جانشین در دفاع چپ

استقلالی ها برای تغییر در پست دفاع چپ بازیکن مناسبی را روی نیمکت در اختیار ندارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی جدید استقلال در پست دفاع چپ ترجیح داد مانند سرمربی قبلی از میلاد زکی پور استفاده کند. زکی پور دفاع جوان آبی ها از ابتدای فصل گذشته رفته رفته به ترکیب این تیم تزریق شد و حالا یکی از بازیکنان اصلی این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدافع چپ جوان که در دیدار با نساجی مازندران یکی از بازیکنان خوب استقلال بود و گل دوم این تیم را نیز ساخت، برابر پرسپولیس نمایش قابل قبولی نداشت. زکی پور در صحنه گل پرسپولیس به دلیل عدم جایگیری مناسب باعث شد تا فضا در اختیار مهاجمان حریف قرار بگیرد و در جریان بازی نیز نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. رفتار اشتباه او در مواجهه با کامیابی نیا در دقایق پایانی باعث شد تا استقلال بخش اعظمی از وقت های اضافه بازی را از دست بدهند.

با این وجود اما عدم در اختیار داشتن بازیکن مناسب باعث شده تا زکی‌ پور همچنان گزینه اول شفر باشد. استقلال برای این پست آرمین سهرابیان و یعقوب کریمی را در اختیار دارد؛ اما این دو بازیکن نظر شفر را جلب نکردند تا زکی پور احتمالا تا نیم فصل برای حضور در ترکیب بیشتر از دیگران شانس داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان بورس، با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بازارگردانی از حالت الزامی خارج و در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت.

جزئیات این مصوبه و تغییرات صورت گرفته در کنفرانس خبری با حضور مدیران سازمان و بورس و فرابورس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد