Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدرضا تابش روز شنبه در دیدار مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان یزد افزود: فقرزدایی و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر یکی از اهداف نهاد انقلابی کمیته امداد امام (ره) است که باید انجام این مسئولیت همراه با حفظ کرامت و عزت نفس مددجویان و افراد تحت پوشش باشد.
تابش عنوان داشت: توجه به امداد مردمی و جلب مشارکت خیرین می تواند در کاهش مشکلات و رسیدگی بهتر به جامعه هدف کمیته امداد موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین با اشاره اهمیت ایجاد اشتغال پایدار برای اقشار آسیب پذیر اظهار داشت: سال گذشته تمام اعتبار بانکی مصوب برای اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش این نهاد محقق شد و مجلس نیز هزار میلیارد تومان اعتبارات قرض الحسنه اشتغال زایی در اختیار کمیته امداد قرار داد که این میزان در سالجاری به دو هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
تابش تصریح کرد: سه میلیون نفر تحت پوشش و دو میلیون نفر نیز بصورت موردی از خدمات کمیته امداد امام(ره) بهره مند می شوند که باید با حمایت از سمن ها و ارتباط بهتر با خیرین و صنایع بزرگ، زمینه هم افزایی آنان برای تامین نیازها و کاهش مشکلات کمیته امداد فراهم شود.
نماینده مردم اردکان همچنین با ابراز گلایه مجدد از عدم انجام اقدام موثر برای ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان کمیته امداد امام (ره) در این شهرستان گفت: چندین بار پیگیری در مرکز و استان برای مشارکت این نهاد در یکی از پروژه های صنعتی اردکان صورت گرفت و مقدماتی نیر آماده شد ولی متاسفانه عزم جدی در این مورد مشاهده نشد که امیدوارم هر چه سریعتر این پیشنهاد اجرایی شود تا بخشی از مشکلات مالی و اشتغال مددجویان مرتفع گردد.
در ابتدای این دیدار نیز مدیرکل کمیته امداد حضرت امام (ره) استان یزد ضمن گزارشی از اقدامات و برنامه های این نهاد در استان، درخصوص برخی مشکلات و تامین اعتبارات با تابش گفت و گو کرد.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.
7544 / 6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: فلاح

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با قدردانی از همراهی خیرین در برنامه‌های کمیته امداد اظهار کرد: با مشارکت و همدلی خیرین زنجانی؛ کمیته امداد استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت های کمیته امداد برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از همکاری ۳۶ هزار و ۴۸۰ حامی با این نهاد خبر داد و گفت: قریب به ۴ هزار نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.

صالحی همچنین از افزایش دریافتی ایتام زنجانی خبر داد و گفت: دریافتی ماهیانه ایتام به حدود ۲ میلیون تومان در ماه رسیده است و دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ۹۱۰ هزار تومان در ماه است.

وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

کد خبر 6096863

دیگر خبرها

  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • راه حل مشکلات جامعه باید در نظام تعلیم و تربیت، آموزش داده شود