Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از پارس‌آباد، عقیل وکیلی بعد از ظهر  امروز در نشستی با فرماندار شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: امسال بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مدیریت شعب استان اردبیل با ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد گام‌های موثری در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به ویژه از نظر اشتغالزایی و رفع مشکلات ضروری مشتریان استان برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رویکرود این بانک  به عنوان بازوی حمایتی برنامه‌های دولت در پرداخت تسهیلات اشتغال به اقشار کم‌درآمد و افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی عمل کرده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان اردبیل با بیان این که از یک هزار میلیارد ریال نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال به شهرستان اختصاص یافته است بیان کرد: از این  مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به زیرپوششان کمیته امداد و بهزیستی و اقشار کم‌درآمد به صورت  وام ازدواج قرض‌الحسنه تسهیلات داده شده است.

وکیلی با اعلام این که ۵۴۰ شعبه و یازدهمین بانک دارای بیشترین شعبه در سطح کشور هستیم افزود: هم‌اکنون با تعداد ۱۴ شعبه در سطح شهرستان‌های استان اردبیل فعالیت می‌کنیم و  امسال نزدیک به  یک هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در سطح استان از طریق شعبات  پرداخت شده است.

فرماندار پارس‌آباد مغان نیز ضمن اشاره به گردش مالی بالای شهرستان در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان برتخصیص منابع متناسب با ظرفیت‌های منطقه تاکید کردد.

اکبر صمدی با اشاره به نوپا بودن بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کشور بیان کرد: در راستای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلی اشتغال‌زایی با توجه به نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال این بانک می تواند با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بسیاری را در قالب طرح‌های اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و سازمان بسیج سازندگی تحقق کند.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس‌آباد با توضیح این که شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان به واسطه برخورداری از نعمت‌های خدادادی از جمله آب فراوان، خاک مرغوب و هوای مساعد، و با تولید ۳۳ نوع محصول کشاورزی و نیز به دلیل مهاجر پذیر بودن شهرستان و در راستای ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر بهتر به اقشار کم‌درآمد جامعه خواستار  شعبه دیگر قرض‌الحسنه بانک مهر ایران در این شهرستان شد.

انتهای پیام/
 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل از پرداخت بیشش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، علی اکبر رضایی ظهر امروز در کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان آران و بیدگل، ضمن اشاره به شعارهای اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: اگر ما با توجه به سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی یک سری اهداف را تامین کنیم، باید آمادگی برای خودکفایی در زمینه قوت مردم را داشته باشیم.

وی افزود: حوزه جهاد کشاورزی با قوت مردم ارتباط مستقیم دارد و با توجه به شعار سال باید هدف‌گذاری مشخص شود و با توجه به تشکیل قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم از جهاد کشاورزی در رابطه با وضعیت موجود اطلاعات خواسته شده است تا بر این اساس بتوان هدف‌گذاری کرد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه سال گذشته بالای یک هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی در این شهرستان پرداخت داشتیم، ابراز داشت: لازم است امور آموزش به صورت ویژه به آن پرداخته شود و در بحث مجوزهای اتاق اصناف نیز باید احتیاط لازم صورت پذیرد.

وی گفت: در بحث واگذاری امور نیز اگر بخواهیم حرکتی انجام شود باید کار را به مردم واگذار کرد و قوانین دست و پاگیر و بروکراسی اداری مانع می‌شود که اهداف مد نظر مقام معظم رهبری محقق شود و از این رو فارغ‌التحصیل رشته‌های جهاد کشاورزی فاقد کار مقرر شده است تا شناسایی و با ایجاد شرکت تعاونی برای آنان اشتغال‌زایی ایجاد شود.

رضایی ضمن اشاره به ناهماهنگی بین امور آب و جهاد کشاورزی تصریح کرد: بحث دامداری‌های سنتی و صنعتی کاشان باید تعیین تکلیف شود و برای دریافت خدمات یک سری مشکلاتی وجود دارد که باید تمهیدات ویژه در این زمینه پیش‌بینی شود.

وی ضمن اشاره به تغییر کاربری اراضی کشاورزی تاکید کرد: یک سری مسائل وجود دارد که برای مصادیق تغییر کاربری باید مد نظر قرار بگیرد و از این رو یک سری بازنگری در این زمینه لازم است تا مردم در این زمینه با مشکل روبه‌رو نشوند.

انتهای پیام/803/

دیگر خبرها

  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق