Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج رسانه کشورگفت: ما نباید در دام رسانه ایی غرب بیفتیم زیرا آنها در تلاش هستند با دیوانه قلمداد کردن ترامپ، شجاعت ایستادگی را از کشورها بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مسعود بصیری، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور امروز (۶ آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در رشت با بیان اینکه خبرنگاران نباید سنگربانان بی سنگر باشند اظهار کرد: تامین اجتماعی باید قانون بیمه خبرنگاران را با تحکم بیشتری پیگیری و اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با ابراز تاسف از عدم بیمه برخی خبرنگاران فعال کشور تاکیدکرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که متولی ساماندهی امور خبرنگاران است باید پیگیر این امر باشد که هنوز نتوانسته تمام خبرنگاران را پوشش دهد ضمن اینکه برخی رسانه های خبری نیز از پوشش بیمه ایی خبرنگاران خود سرباز می زنند.

 

بصیری با تاکید بر ضرورت تصویب قانون جامع رسانه توسط مجلس گفت: خبرنگاران باید دارای نظام صنفی باشند تا هم مشکلاتشان پیگیری شده و هم از فشار احزاب و گروه ها بر رسانه کمتر شده و فارغ از جناح بندی های سیاسی با آسودگی خاطر به انعکاس اخبار بپردازند.

 

پوشش رسانه ایی اربعین توسط ۳ هزار خبرنگار ایرانی

وی در ادامه از عضویت ۱۰ هزار نفر در سازمان بسیج رسانه کشور خبر داد و بیان داشت: برای نخستین بار و به طور سازماندهی شده، سه هزار خبرنگار از سراسر ایران اسلامی همایش عظیم اربعین را پوشش خبری داده و اخبار آن را به سراسر جهان مخابره می کنند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور ادامه داد: جهت رفاه حال خبرنگاران و برخورداری از پوشش اینترنتی چهار موکب در عراق برای خبرنگاران تدارک دیده شده است.

 

وی خواستار انعکاس زیبایی های اربعین در سطح جهانی توسط خبرنگاران شد و افزود: اربعین رژه شیعیان در برابر جشم جهانیان و نمایش قدرت جهان اسلام است که از وقوع عاشورایی دیگر در تاریخ جلوگیری می کند.

 

بصیری با بیان اینکه اربعین زنده نگه داشتن فلسفه ظهور و انتظار است اذعان کرد: غرب هیچگاه این حرکت بزرگ مردمی که نشان از ارادت خلیفه خداوند روی زمین به حقیقت (امام حسین) است را منعکس نمی کند.

 

وی در ادامه با اشاره به کشتار مردم مظلوم یمن و میانمار توسط استکبار خاطرنشان کرد: غرب برای مردم یمن چون منافع آنها را تامین نمی کند و میانمار چون مسلمان هستند اهمیت قائل نشده و جنایت های استکبار در این مناطق را منتشر نمی کند.

 

گستره برد موشکی رسانه ایی کشور افزایش یابد

بصیری خواستار تربیت شهروند خبرنگار در سراسر دنیا جهت رسوایی غرب شد و تاکید کرد: برد موشکی رسانه ایی کشور باید از مسائل داخلی به مسائل جهانی افرایش یابد.

 

وی با بیان اینکه غرب در حال تبلیغ برای ترامپ است اذعان داشت: غرب به دنبال ترساندن کشورهای منطقه از دیوانگی ترامپ و ایران هراسی است تا این کشورها جرات مقابله با آمریکا را نداشته باشند، در حالیکه ترامپ دیوانه نیست و این اعمالش از روی آگاهی است و باید در برابر آنها ایستاد.

 

بصیری تاکید کرد: ما نباید در دام رسانه ایی غرب بیفتیم زیرا آنها در تلاش هستند با دیوانه قلمداد کردن ترامپ، شجاعت ایستادگی را از کشورها بگیرند.

 

رسانه های استان نیازمند کمک های حمایتی مسئولان هستند

در ادامه محسن جعفری، مسئول بسیج رسانه گیلان با اشاره به ظرفیت خوب رسانه های استان تصریح کرد: با برگزاری دوره های آموزشی خبرنگاری در صدد تربیت خبرنگار و تزریق آنها به رسانه های استان هستیم.

 

وی ادامه داد: طی دو سال اخیر اتفاقات خوبی رقم خورده و همه رسانه های استان فارغ از جناح های سیاسی در مناسبت های ملی و مذهبی، وظایف خود را انجام دادند.

 

 

جعفری خواستار حمایت مسئولان ارشد از خبرنگاران شد و گفت: مسئولان باید قدردان خبرنگاران که بدون توقع و در همه شرایط در میدان هستند، باشند و خبرنگاران نیز پیگیر مطالبات خود از طریق قانون باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: رسانه های استان به سمت شفافیت و نقد سازنده پیش رفتند و نیازمند کمک های حمایتی مسئولان هستند.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است

امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، با حضور در آیین افتتاحیه بیست و ششمین دوره هیات معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، ضمن ابراز مسرت از حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در این دوره هیات معارف جنگ، گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند «دوران هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه انسان‌سازی بود»؛ بدین معنا که تمامی آحاد جامعه، با هر رنگ و جنسیتی، از هر قومیت و گویشی، برای پاسداری از آب و خاک میهن اسلامی خود به پا خاسته و با وجود تمام تفاوت‌های رفتاری و زیستی، از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: تبدیل شدن به انسان‌هایی وارسته و متعالی برای حراست از آب و خاک کشور و عبور از کسوت‌ها و تعلقات دنیوی و دست یافتن به صفات و نشانه‌های الهی بر روی زمین، رسیدن به تجرد معنوی که افراد را به اصل خود نزدیک‌تر کرده تا به پاسداشت ارزش‌ها و هنجار‌های ناب انقلاب اسلامی پرداخته و از این رهگذر بتوان در مقابل هر دشمنی از شرق تا غرب عالم ایستادگی کرد، همان مراد و منظوری است که امام خمینی (ره) از دانشگاه بودن جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس مد نظر داشتند.

امیر سرتیپ دادرس با تأکید بر توأمانی شناخت گذشته برای نیل به موفقیت در آینده، اظهار کرد: همکاری و تعامل میان تمام افراد دست‌اندرکار و نیز ایستادگی به پای ارزش‌ها و اصول بنیادین نظام اسلامی، با وجود انواع هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، اصلی است که می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل هرگونه توطئه، تحمیل یا تغییر ارزش‌های غیرمرتبط با اسلام ناب محمدی رهایی بخشد.

وی حضور مؤثر در فضای مجازی را برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت بنیه‌های انقلابی ضروری دانسته و تصریح کرد: با حضور در عرصه فضای مجازی می‌توان ضمن برخورداری از آخرین اطلاعات، در راه دفاع و حفاظت از ارزش‌های والای هشت سال دفاع مقدس نیز کوشش کرد تا بدین ترتیب بتوان با تقویت اعتقادات و تکیه بر ارزش‌هایی که در دوران جنگ تحمیلی، سبب برتری ما بر دشمنان شده‌اند، برای روز‌ها و حوادث آتی نیز آمادگی و بصیرت خود را حفظ کنیم.

امیر سرتیپ دادرس در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاورد‌های فنی- مهندسی کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیرو‌های انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • کم کاری رسانه در تبلیغات جوانی جمعیت
  • رسانه عبری: آمار نشان می‌دهد اسرائیل همه چیز را می‌بازد
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • «۳۱ رویا» از جواد مولانیا به روی صحنه می‌رود
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا