Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، عیسی رحیم زاده، فرمانده سپاه سنندج  امروز، ششم آبان ماه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان کردستان، اظهار کرد: امروز استکبار جهانی با همه ابزارهای رسانه ای به جنگ با اسلام آمده است.

وی با اشاره به اینکه این امر وظیفه حاکمان کشورهای اسلامی را که دغدغه ارزش های اسلامی را داشته باشند، سنگین‌تر می کند، افزود: در مقابل استکبار کشوهای اسلامی هستند که آزادانه ایستادگی کرده و ازکیان اسلامی دفاع می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم زاده بیان کرد: امروز اگر رئیس جمهور آمریکاه در مقابل ایران ایستاده و علیه یک نهاد مقدس انقلابی حرف می ز ند، به خاطر این است که این نهاد مقدس تمام نقشه های آن ها را در کشورهای اسلامی ابتر گذاشته است.

وی عنوان کرد: امروز ایران اسلامی به درجه ای از اقتدار رسیده است که مرزها را خارج از مرزهای جغرافیایی تعریف می  و همواره یاریگر کشورهای مظلوم بوده است و امروز مشاوران و سرداران سپاه در بیخ گوش دشمن در حال جنگ هستند.

فرمانده سپاه سنندج  اعلام کرد جوان و نوجوانان ایرانی باید بداند که  جنگ در سوریه، جنگ با ایران اسلامی است و لی در خاک سوریه چراکه ما اجازه نمی دهیم خون مسلمان به ناحق بریزد.

وی بیان کرد: مأموریت‌های بسیج امروز گسترده‌تر از گذشته شده است و مأموریت‌های حساس و تأثیرگذاری در کشور برعهده گرفته است که در آن هم موفق بوده است.

رحیم‌زاده به فعالیت‌های مختلف بسیج اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه های ما مربوط به حوزه راهیان نور و همچنین یادواره‌های شهداست که مخاطب اصلی این برنامه‌ها نسل جوان ماست.

وی بیان کرد: امروز برگزاری یادواره های شهدا ویژه اقشار مختلف یکی از اولویت‌های اصلی در بسیج است و ما یادواره‌های شهدا با عنوان آبروی محله را برگزار می‌کنیم و این مهم باید در رسانه‌های جمعی نمود عینی داشته باشد.

فرمانده سپاه سنندج عنوان کرد: در هر شرایط و زمانی که نیاز بوده بسیج ورود پیدا کرده است و بسیج نیز با تمام توان از ظرفیت‌ها استفاده کرده و اقدامات صورت گرفته نیز خروجی‌های خوبی داشته است.

وی با اشاره اجرای طرح کرامت دو گفت: این طرح در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه اجرا شد که امسال برای دومین سال در استان کردستان اجرا می‌شود.

رحیم‌زاده با اشاره به اینکه در سال اول اجرای این طرح در نایسر سنندج اجرا شد، افزود: امسال نیز هفت استان برای این طرح در نظر گرفته شد که استان کردستان یکی از این استان‌ها بود.

وی بیان کرد: ده محله در استان کردستان برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد که یک محله در قروه و 9 محله در شهر سنندج بوده است.

فرمانده سپاه سنندج حاشیه نشینی را یکی از معضلات سنندج دانست و افزود: در اجرای این طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در مناطق حاشیه‌نسین در اولویت قرار گرفته است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است

از صبح امروز فیلم پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج در فضای مجازی و کانال محلی های مورد توجه قرار گرفت که در آن نشان می دهد جسد یک مرد در نزدیکی سد افتاده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر، گفت: جسد پیدا شده امروز جهت تعیین هویت و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی داده شد.

بهتاش خانی آباد افزود: اقدامات لازم برای اطلاع از زمان و چگونگی فوت فرد آغاز شده و پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • دو عامل چاقی که دور از ذهن هستند
  • حجاج حال معنوی سفر زیارتی را از دست ندهند
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • ویژگی حجاج در سفر معنوی حج/ برائت مشرکان اصل قرآنی است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند