Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: با توجه به ادعاهای خصمانه آمریکا علیه ایران اسلامی امسال حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان پررنگ تر و قوی تر خواهد بود.

به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: 13آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که مناسبتهای مهم دیگری نیز به آن افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو خبرگان رهبری افزود: قانون ظالمانه سنای آمریکا به تعبیری مادر همه تحریم هاست و مبنای همه اما و اگرهای ترامپ روی این برنامه گذاشته شده است بنابراین امسال نقش آحاد مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان پررنگ تر خواهد بود.
نماینده مقام رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان با اشاره به ادعاهای ترامپ درباره برجام گفت: 13 آبان روز رویارویی ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی است و موضع گیری آمریکا درباره برجام نیز ملت ایران را برای ستیز با دنیای استکبار مصمم تر می کند و آمادگی کامل می بخشد.
امام جمعه زاهدان گفت: 13 آبان مربوط به ایران اسلامی و همه آحاد جامعه است که امسال باید برای پاسخ قاطع و دندان شکن به استکبار جهانی گامی استوارتر و فریادی رساتر و مشتی گره کرده تر داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همگرایی برخی از دولتها از جمله دولت عربستان با استکبار جهانی وظیفه ما را سنگین تر کرده به طوری که باید نسبت به این ایام حساسیت بیشتری نشان دهیم.
آیت الله سلیمانی افزود: دولت عربستان نیز همان اتهامات واهی و مواضع بی اساس استکبار جهانی را نسبت به ایران اسلامی تکرار می کند و با آمریکا همسو است به طوری که وزیر امور خارجه عربستان اعلام کرده که ما از موضع ترامپ علیه ایران کاملا حمایت می کنیم.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان بیان کرد: اتهامات واهی علیه جمهوری اسلامی آن هم در شرایطی که ناکامی آمریکا و استکبار جهانی در پیشبرد اهدافشان مشهود است به دلیل ضعف آنهاست.
عضو خبرگان رهبری افزود: این اتهامات در حالی از سوی استکبار جهانی به ایران اسلامی نسبت داده می شود که ایران اسلامی در تقابل با آمریکا بر داعش در سوریه فائق آمد و توانست ماجرای کردستان عراق را در همه پرسی عراق به زیباترین شکل میانجیگری کند.
امام جمعه زاهدان اضافه کرد: حضور جمهوری اسلامی و مردم مظلوم سوریه و عراق پرونده داعش را درهم پیچید و با میانجی گری و با بیان منطقی ایران اسلامی ماجرای همه پرسی کردستان عراق حل شد که قطعا این مساله برای آمریکا بسیار سنگین تمام شد.
آیت الله سلیمانی گفت: دشمن با تکیه بر عناصر خودفروخته داخلی بر این باور است که درون شجره طیبه انقلاب اسلامی موریانه وجود دارد و می تواند با این وسیله پایه های نظام را سست کرده و درخت تنومند انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما زهی خیال باطل.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: همه مردم ایران برای حفظ انقلاب اسلامی با هم متحد هستند و بارها این را ثابت کرده اند که شرکت در انتخابات نمونه بارزی از اتحاد این ملت است.
وی گفت: آرزوی مردم غیور و بسیجی ایران اسلامی قرار گرفتن در مقابل جبهه کفر و شکست آنهاست که اگر دشمن حماقت کند و برخوردی مهاجمانه از خود نشان دهد جوانان شجاع و غیور ایران اسلامی آمادگی کامل برای مقابله و شکست دشمن را دارند.
8006**6081 خبرنگار: نرگس تیموری**انتشار دهنده: حیدر سرایانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۷۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حج نماد عظمت امت اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حج نماد عظمت و وحدت امت اسلامی است و باید از این فرصت برای نمایش همگرایی بیشتر جامعه اسلامی استفاده کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر شنبه در همایش متمرکز کاروان‌های حج تمتع اردبیل، گفت: چشم جهان همه جهانیان به وحدت و همگرایی امت اسلامی در کنگره عظیم حج دوخته شده تا شکوه و عظمت آنها را در این کنگره بزرگ امت اسلامی شاهد باشند.

وی تصریح کرد: این فرصت استثنایی باید قدر دانسته شده و بیش از هر زمان دیگر کمک کنیم تا این آیین ارزشمند امت اسلامی با اقتدار کامل برگزار شده و حجاج ایرانی نیز به عنوان پیشتاز نمایش فرهنگ و عظمت و کرامت جامعه اسلامی وظیفه خطیر خود را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حج امسال با توجه به شرایط خاص جامعه اسلامی از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و باید در این حج اعلام بیزاری خود را از استکبار جهانی نشان داده و بر همگرایی بیشتر امت اسلامی و دفاع از مظلومان جهان تلاش کنیم.

عاملی افزود: فرصتی که حج فراهم می‌آید، فرصت استثنایی برای نشر معارف اصیل اسلام و مکتب نبی مکرم اسلام است که هم در مکه و هم در مدینه باید حجاج با اخلاق، رفتار و شایستگی سلوک خود نشان دهند که جامعه اسلامی از غنای فرهنگی، ادبی و معرفتی برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در خانه خدا انتظار می‌رود در کنار اعمال توحیدی، زمینه برای وفاق و همدلی امت اسلامی فراهم آید تا بتوانند از فرصت فراهم شده برای نمایش وحدت و انسجام بیشتر بهره برده و زمینه خوار شدن استکبار جهانی و تمامی مستکبران را فراهم کنند.

امام جمعه اردبیل به حجاج استان اردبیل توصیه کرد تا بیشتر از سایر مسائل حاشیه‌ای، به اصل موضوع حج و آداب آن توجه کرده و با شناخت اسرار و رموز آن سعی کنند تا خود را بیشتر با کاروان و برنامه‌های آن همسو و هم ردیف کنند.

عاملی اضافه کرد: همایش آموزشی، توجیهی زائران استان اردبیل فرصتی استثنایی فراهم کرده تا در مصلای اردبیل بتوانند اعمال حج را به صورت نمادین انجام داده و بیش از گذشته با اسرار حج و معنی و معارف آن بیش از گذشته آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: امیدواریم در حج امسال شرایطی فراهم آید تا امت اسلامی بتوانند بهترین نمایشی از همبستگی خود را نشان داده و در نقطه مقابل زمینه بیزاری و انزجار از نظام کفر و استکبار فراهم آید.

انتهای پیام/131

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست