Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعار هفته بسیج امسال دانش آموز انقلابی- مدرسه انقلابی است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه  گفت : امسال 18ویژه برنامه شاخص از جمله بزرگداشت شهدا، کارگاه های آموزشی ، برگزاری شورای امربه معرف و نهی از منکر واحدهای بسیج دانش آموزی، نشست های معرفتی- بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی و چرایی شعار مرگ بر آمریکا، مسابقه نقاشی دانش آموزی، گلباران و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان ومسابقه ورزشی در گیلان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   سرهنگ علی رفاهتی با اشاره به اینکه همه ساله برای شناساندن شهدای دانش آموز 2 شهید دختر و پسر بسیجی دانش آموز در کشورمعرفی می شوند افزود : امسال برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با نام شهید محمد حسین ذوالفقاری و شهیده زینب کمایی از شهدای شاخص کشوری هستند. وی با بیان اینکه شهید شاخص امسال استان گیلان قاسم اصغری از کومله لنگرود معرفی شده است اظهار داشت : انتقال سیره شهدا ، بصیرت افزایی ،آگاه بخشی نسل جوان با توطئه های استکبار جهانی و ترویج روحیه ایثار و شهادت میان دانش آموزان از محورهای مهم برنامه هفته بسیج دانش آموزی است. رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 62 درصد از دانش آموزان گیلانی در مقاطع مختلف تحصیلی عضو بسیج دانش آموزی هستند افزود : گیلان در دوران 8 سال دفاع مقدس 800 دانش آموز بسیجی شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. سرهنگ علی رفاهتی به جنگ نرم و توطئه های استکبار جهانی علیه نسل جوان اشاره کرد و گفت : در تلاشیم تا با برگزاری نشست های معرفتی- بصیرتی و کارگاه های آموزشی ضمن آشنا کردن دانش آموزان با این توطئه ها همچنین نسل انقلابی و با بصیرت را تربیت و تحویل جامعه دهیم. وی به  فضای مجازی و گرایش روز افزون نسل جوان به فضای سایبری اشاره کرد و افزود : در هفته بسیج دانش آموزی کارگاه آموزشی ویژه ای با حضور اساتید و مشاوران مجرب در زمینه چگونگی استفاده از فضای مجازی و هوشیاری نسل جوان با بیش از 640میلیون ریال اعتبار در مدارس گیلان اجرا خواهد شد. رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان به شایعات حضور اجباری دانش آموزان در اردوی راهیان نور برای کسب نمره اشاره کرد و افزود : اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی نه تنها اجباری نیست بلکه هیچ نمره ای برای حضور دانش آموزان در راهیان نور محاسبه نمی شود. سرهنگ علی رفاهتی با بیان اینکه از این پس تردد اتوبوس های اردوی راهیان نور دانش آموزی، در روز انجام می شود تصریح کرد : تردد این اتوبوس ها از  ساعت 23 تا 6 صبح ممنوع است. وی در پایان اعلام کرد : تا پایان امسال حدود 14هزار دانش آموز گیلانی عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خواهند شد.  7 تا 13 آبان ماه هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۹۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای دانش آموز در یزد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بیست و نهمین یادواره شهدای دانش آموز و مسئولین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در یزد برگزار می‌شود.      این مراسم معنوی چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد واقع در کوچه حنا، انتهای خیابان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار