Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-27@11:00:56 GMT

دیگر کاخ جشنواره فیلم فجر نداریم

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۳۱۱۶

ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر و معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی عصر امروز شنبه ششم آبان با حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور در غرفه امتداد نیوز در پاسخ به خبرنگار سینمایی مهر درباره محل برگزاری این دوره از جشنواره برای اهالی رسانه‌ها گفت: در این دوره از جشنواره بی‌شک کاخ جشنواره با مفهومن قبلی نخواهیم داشت چراکه هیچ جای دنیا نیز چنین مفهومی وجود ندارد که یک سالن نمایشی وجود داشته باشد که در آن هم هنرمندان و هم شرکت‌کنندگان و هم رسانه‌ها و هم مدیران فرهنگی هنری و دیگر مهمانان با یکدیگر فیلم‌ها را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرار است در این دوره از جشنواره مانند همه جشنواره‌های حرفه‌ای دنیا یک سالن خاص رسانه‌ها داشته باشیم. در این سالن عوامل فیلم‌ها در روزی که فیلم شان نمایش دارد، حضور پیدا کرده و بعد از نمایش فیلم با رسانه‌ها گفتگو می‌کنند. در چنین شرایطی رسانه‌ها این فرصت را دارند که در سالن خاص خود و در یک فضای حرفه‌ای و بدون تنش فیلم‌ها را ببینند و با یکدیگر گفتگو کنند و نقدهای خود را در فضای مناسب بنویسند.

دبیر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر با تاکید بر اینکه برنامه ریزی در مسیر رفاه اهالی رسانه است، عنوان کرد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که در این دوره بیشترین تمرکزمان روی خود فیلم‌ها باشد تا رسانه‌ها زمان بیشتری برای دیدن و نقد کردن فیلم‌ها داشته باشند تا بتوانند به جشنواره و فیلم‌ها کمک کنند و کمتر در این دوره شاهد حواشی باشیم.

داروغه‌زاده با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین مکان را برای اهالی رسانه در جشنواره فیلم فجر در نظر بگیریم، گفت: مکان مورد نظر باید جایی باشد که تمام امکانات لازم را داشته باشد و همچنین از دسترسی مناسب برخوردار باشد. این مکان نیازمند فضایی مناسب و امکانات کافی و حرفه‌ای برای خبرنگاران است. در حال حاضر چند گزینه مدنظر داریم که در حال بررسی است که در نهایت یکی را انتخاب می‌کنیم. در این زمینه روابط‌عمومی جشنواره بی‌شک با اهالی رسانه گفتگو و مشورت لازم را دریافت می کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

دو پردیس ملت و چارسو جزو گزینه‌های اصلی به شمار می‌روند و این دو گزینه بیشترین شانس را برای انتخاب دارند البته پیش از این به باغ کتاب نیز سر زده و امکانات آن را بررسی کردیموی در پاسخ به این پرسش که چه گزینه‌هایی برای بررسی در نظر دارند؟ بیان کرد: دو پردیس ملت و چارسو جزو گزینه‌های اصلی به شمار می‌روند و این دو گزینه بیشترین شانس را برای انتخاب دارند البته پیش از این به باغ کتاب نیز سر زده و امکانات آن را بررسی کردیم. باز هم تأکید می‌کنم که همه گزینه‌ها باید مدنظر قرار گیرد تا انتخاب درستی صورت گیرد و در نهایت رضایت رسانه‌ها جلب شود.

دبیر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در جواب این نقد که پردیس ملت دسترسی مناسب و پارکینگ کافی ندارد، توضیح داد: یک پارکینگ در این منطقه در حال ساخت است که با شهرداری در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم شرایطی را به وجود بیاوریم که حداقل یک طبقه از این پارکینگ برای جشنواره آماده و قابل استفاده باشد. اگر شهرداری این قول را به ما بدهد که پارکینگ مورد نظر آماده می‌شود، یکی از دل‌نگرانی‌ها درمورد پردیس ملت برطرف می‌شود.

ادامه دارد…

true برچسب ها : ابراهیم داروغه زاده بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره آب و رسانه استان سمنان با حضور مدیران آبفا کشور و سمنان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سالن همایش شهید سردار قاسم سلیمانی شرکت آبفا استان سمنان برگزار شد.

بر اساس نظر هیئت داوران گزارش خبرگزاری مهر استان سمنان به قلم محمد علی عباس نژاد توانست مقام دوم این جشنواره را کسب کند.

این گزارش به مشکلات آبرسانی به شهرستان شاهرود و همچنین مشکلات و معضلات کم آبی و خشکسالی اشاره دارد. سال گذشته و در نخستین دوره جشنواره آب و رسانه نیز مقام اول به خبرگزاری مهر استان سمنان رسیده بود.

گزارش مردم منتظر آبرسانی به شاهرود / روایت وعده‌هایی که عملی نشد مرداد ماه ۱۴۰۲ توسط محمد علی عباس نژاد نگارش و به مسائل مرتبط با کم آبی در شاهرود و تعویق طرح‌های آبرسانی اشاره داشت.

عباس نژاد یکی از باسابقه‌ترین خبرنگاران استان سمنان با بیش از سه دهه کار رسانه‌ای است.

کد خبر 6087818

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • قهرمانان، رسانه گویای هویت ملی ایران‌اند
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد