Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@17:41:57 GMT

وست برمویچ 2-3 سیتی؛ سیتیزن های توقف ناپذیر

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۳۰۴۱۱۶

وست برمویچ 2-3 سیتی؛ سیتیزن های توقف ناپذیر

من سیتی در دیداری جذاب موفق شد 2-3 در خانه وست بروم پیروز شده و به صدرنشینی مقتدرانه خود در لیگ جزیره ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، سیتی برای ثبت سیزدهمین برد متوالی خود در همه رقابت ها و ثبت رکوردی جدید در فوتبال جزیره به زمین وست برومویچ آمده بود. صدرنشین لیگ برابر تیم سیزدهم جدول که روحیه خوبی نداشت و هفته قبل به ساوتهمتون باخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازی مطابق انتظار با حملات سیتی شروع شد و توپ و میدان خیلی زود در اختیار شاگردان گواردیولا قرار گرفت.

سیتی دقیقه 10 مزد برتری خود را گرفت و توسط سانه به گل رسید. پاس خوب فرناندینیو به سانه رسید که سمت چپ زمین و درون محوطه جریمه در موقعیت خوبی قرار داشت. ستاره آلمانی هم با یک شوت پای چپ محکم که از میان پاهای مدافع وست بروم عبور کرد، توانست گل اول را برای سیتی ثبت کرد.

 

 

 

 

سه دقیقه بعد وست بروم توسط رودریگز کار را به تساوی کشاند. یک پاس عمقی برای رودریگز کافی بود تا او در میان غفلت مدافعان سیتی، توپ را بالاتر از دستان گلر، درون دروازه جای دهد.

 

سیتی دقیقه 15 به گل دوم خود هم رسید. شوت زمین نه چندان محکم فرناندینیو در میانه راه، پس از برخورد به مدافع وست بروم و به کمک تیر دروازه تبدیل به گل شد تا سیتیزن ها 1-2 پیش بیفتند.

در ادامه سیتی حاکم مطلق میدان بود و این فرصت را داشت تا بر گل های خود بیفزاید اما در نهایت نیمه اول با همان نتیجه 2-1 به سود سیتی به اتمام رسید.

 

 

 

 

نیمه دوم هم روندی همچون نیمه اول داشت و بازیکنان سیتی با پاسکاری های مداوم، کنترل توپ و میدان را کاملا در اختیار داشتند.

پس از یکی دو موقعیت خوب، سیتی دقیقه 63 به گل سوم خود هم دست یافت تا خیال خود از کسب پیروزی را تا حدی راحت کند.

 

 

 

 

طی یک سلسله پاسکاری های متوالی، دی بروین پشت محوطه جریمه کایل واکر را در فضایی خالی دید و با یک پاس خوب او را از سمت در موقعیت سانتر قرار داد. پاس عرضی واکر را در دهانه دروازه استرلینگ با یک بغل پا به گل سوم سیتی تبدیل کرد.

 

سیتی در دقایق پایانی دو موقعیت گلزنی دیگر را هم خلق کرد. 2 فرصت تک به تک توسط دی بروین و سیلوا از دست رفتند تا وست بروم دقیقه 92 روی اشتباه اوتامندی به گل دوم خود دست یابد.

اوتامندی قصد داشت با سینه توپ را به گلر پاس بدهد اما در میانه راه مت فیلیپس، مهاجم وست بروم سر رسید و توپ را درون دروازه جای داد. در نهایت سیتی 2-3 برنده بازی شد و فاصله 5 امتیازی با تیم دوم، من یونایتد را حفظ کرد.

 

منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۳۰۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بعد از پیروزی در دربی شمال لندن ‏حالا به استادیوم خانگی ناتینگهام فارست چشم دوخته و امیدوار ‏است فارست بتواند در خانه از تیم پپ گواردیولا امتیاز بگیرد. ‏

منچسترسیتی در دقیقه 32 روی یک ضربه کرنر توسط یوشکو ‏گواردیول به گل رسید تا نشان بدهد برای پیروزی وارد زمین شده ‏است. همانطور که آرسنال امروز دو بار از روی کرنر به گل رسیده بود ‏ارسال دی‌بروینه باعث شد اولین گل این بازی هم با یک ضربه ‏ایستگاهی زده شود. ‏

شش دقیقه از گل منچسترسیتی گذشته بود که فارست می‌توانست ‏شوک بزرگی به تیم پپ وارد کند. اما تک‌مهاجم این تیم به شکلی ‏عجیب و با دستپاچگی کامل نتوانست دروازه خالی را باز کند تا آه از ‏نهاد رقبای سیتی در کورس قهرمانی بلند شود. ‏

گونسالو مونتیل آرژانتینی که سه دقیقه قبل به اجبار به جای نکو ‏ویلیامز مصدوم وارد زمین شده بود در این موقعیت نقش مهمی ‏داشت. اولا آینا از سمت چپ ارسالی عالی به سمت دیگر داشت و ‏مونتیل با پاس به عقبی دقیق توپ را جلوی پای کریس وود، مهاجم ‏فارست، انداخت. وود که ساده‌ترین کار را برای گلزنی داشت بدترین ‏ضربه ممکن را به توپ زد تا توپ از دست برود. ‏

درحالیکه وقت قانونی نیمه اول تمام شده بود یک بار دیگر فرصتی ‏صد در صدی برای فارست از دست رفت. در دقیقه 45+2 آکانجی روی ‏پای آینا تکل رفت تا فارست صاحب کرنر بشود. هادسون اودوی کرنر ‏را به سمت تیر اول فرستاد و ادرسون نتوانست توپ را جمع کند. ‏موریو که راحت‌ترین کار را برای گلزنی داشت توپ را از دهانه دروازه به ‏بیرون فرستاد تا آه از نهاد ناتینگهام بلند شود. ‏

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • این تیم شکست ناپذیر است! گل روبرت آندریش به اشتوتگارت در دقیقه 96 (بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت)
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)